Cum să arzi grăsimea aductivă, Cum să arzi grăsimea abdominală în 7 pași - Doza de Sănătate

Cum să arzi grăsimea abdominală în 7 pași

Și acum să trecem la exerciții. Mahi cu două mâini Mușchii țintă - pelvis, șolduri, brațe, umeri, corp. Cum se efectuează Cu ambele mâini, țineți greutatea cu mânerul larg. Stai drept, cu picioarele depărtate de lățimea umărului. Luați-vă pe umeri înapoi, strângeți corpul, priviți drept, ridicați greutatea în fața voastră țineți-vă brațele drepte și efectuați un leagăn pentru a obține inerție.

cum să arzi grăsimea aductivă

Îndoaie ușor genunchii și, folosind șoldurile ca fulger, înclină corpul nu trebuie să te ghemuiești. Inerția greutății trebuie să treacă între picioare, apoi să te întorci. Pe mișcarea inversă a ceainicului, îndreptați-vă.

Abordări și repetări 3 seturi de 15 repetari 2. Mahi cu o mână Grupuri musculare țintă - umeri, fese, șolduri, brațe și corp. Cum se efectuează Prindeți cu mâna dreaptă greutatea cu mâna îngustă. Stai drept, picioarele trebuie să fie puțin mai late decât umerii. Apăsați mâna stângă spre corp.

Arzi grăsimea abdominală cu următoarele 7 trucuri

Ca și în exercițiul anterior, balansați greutatea pentru a câștiga inerție. Îndoaie genunchii și coboară-te într-o jumătate ghemuită. Îndoiți corpul în partea inferioară a spatelui și treceți greutatea între picioare. Efectuând o balansare, reveniți la poziția de pornire.

Repetați pentru cealaltă mână.

Frunze de urs; Rădăcină de calam, brusture și pătrunjel. Pentru ameliorarea colicilor renale Rădăcina de pătrunjel se fierbe în lapte timp de ore la foc mic. Bea mai multe linguri pentru a calma durerea și în perioada acută a bolii. Fitonasta la MCHB Se amestecă frunze de urs, iarbă de ovăz, stigme de porumb, frunze de păr în părți egale, 4 linguri. Bulionul gata este insistat și băut pe tot parcursul zilei în înghițituri mici.

Stai drept, picioarele trebuie să fie lărgite ale umerilor, picioarele în spate, să te uiți în fața ta. Îndoaie ușor genunchii, înclină corpul înainte. Ține-ți brațele întinse.

  • Femei arzătoare de grăsime
  • Pierdere estetică de grăsime
  • Ce poti bea ca sa slabesti

Păstrează-ți corpul superior și inferior, îndoaie-ți coatele și trage kettlebell-ul spre abdomenul superior. Ține-o acolo un moment, apoi coborâți-vă mâinile în poziția inițială.

Abordări și repetări 3 seturi de 10 repetari 4. Opt cu o greutate Cum să arzi grăsimea aductivă - biceps, fese, abs, spate, cvadriceps, hamstrings, problemă musculară aductivă, piept. Cum se efectuează Stai drept, pune lățimea picioarelor la distanță. Îndoiți genunchii și coborâți-vă într-o jumătate ghemuită totuși, nu vă deschideți șoldurile, ca în cazul ghemuțelor.

Ține-ți spatele drept, lipiți-ți pieptul, aduceți omoplatele.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Prindeți mânerul kettlebell cu mâna stângă și încercați piciorul stâng din exterior. Când kettlebell ajunge în partea din spate a piciorului stâng, treceți-l pe mâna dreaptă.

Încercuiește piciorul drept din exterior. Când kettlebell ajunge în partea din spate a piciorului drept, treceți-l pe mâna stângă.

Eficacitatea plantelor medicinale în caz de boli avansate - Pielonefrita November

Abordări cum să arzi grăsimea aductivă repetări 3 seturi de 12 repetări 5. Timp mare Sarcini - biceps, triceps, mușchii mâinii, umeri, spate, fese, cvadriceps și hamstrings. Cum se efectuează Stai drept, cu lățimea picioarelor la distanță, pieptul înainte, încordat. Îndoiți genunchii puțin și coborâți într-un sfert ghemuit. Ține spatele drept și apucă greutatea cu o mână. Ridicați, balansați ceainicul între picioare pentru a-i da accelerație și apoi, fără să vă aplecați mâinile și coatele, învârtiți-vă.

Când greutatea este în vârful amplitudinii, îndoaie-ți cotul și trage-l spre tine. Luați cotul în lateral, apoi coborâți-vă din nou în sfertul ghemuit și balansați greutatea între picioare. Faceți același lucru pentru cealaltă mână. Abordări și repetări 2 seturi de 15 repetări 6.

Comentarii

Echipa față cu două greutăți Leagăn - fese, partea inferioară a spatelui, abs, biceps, cvadriceps și partea din spate a coapsei. Cum se efectuează Stabiliți două greutăți în fața voastră.

cum să arzi grăsimea aductivă

Stai drept, cu lățimea picioarelor la distanță, cu pieptul înainte, cu umerii în spate. Ia-ți pelvisul înapoi.

cum să arzi grăsimea aductivă

Genunchii trebuie să fie ușor îndoiți și întoarse spre exterior, picioarele ar trebui să fie pe pământ cu întreaga suprafață. Prindeți mânerele greutăților. Strângeți corpul și ridicați greutățile de la sol.

Ierburi și rinichi

Leagănă-le între picioare pentru a da accelerare, apoi leagănă-te. Îndreptați, coatele trebuie să fie complet îndoite, palmele ar trebui să se uite una la cealaltă, iar greutățile ar trebui să fie pe partea exterioară a mâinilor, coatele trebuie direcționate către podea.

Ia un ghemuit. Când vă aflați într-un ghemuț complet, inspirați-vă. Expirati si ridicati-va. Buclă în lunge Inflați - cvadriceps, hamstrings, fese, umeri și corp. Cum se efectuează Luați greutatea în mâna dreaptă, stați drepți, cu lățimea picioarelor la distanță.

Puneți piciorul stâng înainte, îndoiți ambii genunchi și, în timp ce țineți un corp drept, coborâți-vă până când genunchiul piciorului drept atinge aproape podeaua.

  1. Adevarul este ca corpul tau nu vrea sa renunte la grasime.
  2. Ak57 arzător de grăsimi metabolice
  3. Bere și pierderea în greutate
  4. Pentru a nu-ți compromite silueta, îți recomandăm 15 alimente care te ajută să arzi mai repede grăsimile, mai ales daca practici sport, și care susțin sațietatea pe termen îndelungat.
  5. Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  6. 15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor
  7. Slăbește șoldurile bărbatului

În acest moment, puneți o greutate sub coapsa stângă și treceți-o în mâna dreaptă. Urcați în poziția de pornire.

Ce inseamna, de fapt, acest lucru? Care este procesul prin care organismul depoziteaza grasimea si ce se intampla cand ardem grasimea? Celulele normale de grasime exista in primul rand pentru a stoca energia. Organismul va creste numarul de celule grase si dimensiunea lor pentru a putea suporta excesul de energie din alimentele cu continut ridicat de calorii. Unde se ajunge?

Pune-ți scădere în greutate orem drept, alungă, pune o greutate sub coapsa dreaptă și trece-l în cum să arzi grăsimea aductivă dreaptă. Abordări și repetări 2 seturi de 12 repetări 8. Răsucirea rusă cu o greutate Sarcini - presă, mușchi abdominali oblici, latissimus dorsi și șolduri. Cum se efectuează Stați pe podea, îndoiți genunchii, lăsați tocurile să atingă podeaua. Înclinați-vă puțin, corpul trebuie să fie încordat.

Cu ambele mâini, apucați greutatea cu o strângere largă și țineți-o la piept, coatele trebuie să fie aproape de piept și să privească în jos. Virați la stânga și la dreapta, coatele ar trebui să stea aproape de piept.

Abordări și repetări 3 seturi de 20 repetari 9. Echipa În lucrare sunt incluse fesele, cvadricepsul, hamstringsul, vițeii și corpul.

Căi de a pierde grăsime corporală

Cum se efectuează Stai drept, cu lățimea picioarelor între ele, picioarele întoarse la 45 de grade una de cealaltă. Indoaie genunchii, tine spatele drept, ia-ti pelvisul inapoi. Extindeți-vă brațele și apucați greutatea cu ambele mâini. Ridicați-l de pe pământ, rotiți-l între picioare și țineți-l inerția la piept. Fixează poziția coatelor, ar trebui să se uite la podea.

13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Înclinați-vă în partea inferioară a spatelui, îndoiți genunchii și coborâți-vă într-un ghemuit. Asigurați-vă că greutatea cade pe tocuri și genunchii nu depășesc linia șosetelor.

cum să arzi grăsimea aductivă

Numără până la 5 și crește. Abordări și repetări 3 seturi de 12 repetări Moară În lucrare sunt incluși fesele, partea inferioară a spatelui, mușchii oblici ai abdomenului, adductorii șoldurilor, umerilor, cvadricepsului, hamstrings și biceps.

Cum se efectuează Întoarceți piciorul astfel încât picioarele să fie în unghi drept unul cu celălalt. Trageți pelvisul spre dreapta.

Prindeți greutatea cu mâna dreaptă, întindeți-vă mâna dreaptă peste cap, peria trebuie să fie într-o poziție neutră. Deschideți palma stângă, ar trebui să fie apăsată spre interiorul coapsei stângi. Întoarce-ți capul și privește greutatea din mâna dreaptă. Înclinați-vă spre stânga cu o mișcare de alunecare până când ajungeți la călcâie cu mâna stângă. Ambele picioare trebuie să fie drepte. Reveniți la poziția de pornire.

cum să arzi grăsimea aductivă

Repetați același lucru pentru cealaltă parte. Abordări și repetări 3 seturi de 8 repetări Pushups Leagăn - piept, umeri, biceps și abs.

Cum se efectuează Pierdere în greutate de 48 de kilograme accentul să vă culcați cu sprijinul pe genunchi și apucați mânerul greutății cu o mână, puneți cealaltă pe podea. Inhalați și coborâți-vă la podea.

Expirati si faceti push-up-uri. Pentru a complica exercițiul, fă-o din accentul obișnuit al minciunii. Abordări și repetări 3 seturi de 10 repetari Tragere cu o mână de ceainic Grupuri musculare țintă - biceps, triceps, umeri, latissimus dorsi și piept.

cum să arzi grăsimea aductivă

Cum se efectuează Stai drept cu spatele plat. Înaintați cu piciorul stâng folosiți piciorul stâng ca suport și așezați-vă cotul stâng pe coapsa stângă.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Puneți o greutate lângă piciorul stâng. Înclinați-vă în partea inferioară a spatelui și apucați greutatea cu mâna dreaptă. Trageți greutatea până la stomac, nu vă îndepărtați coatele de corp, trageți greutatea spre voi.

Informațiiimportante