Ghid de pierdere de grăsime expert. Pin on Arderea grasimilor, Slabire

Ghid de pierdere de grăsime expert

Referințe Fanii acestui hard se înjură prin efectele sale care afectează mușchii în timpul tăierii, dar studiile nu l-au susținut întotdeauna.

Ar trebui să luați în considerare să luați? Acidul linoleic conjugat sau CLA poate fi un supliment divizibil în cercurile de sănătate și fitness. Nu veți găsi lipsă de oameni care jură că i-a ajutat să se mărunțească în timp ce păstrează masa musculară sau i-a ajutat să întoarcă colțul și să lase obezitatea în urmă.

Este, de asemenea, un ingredient aproape obligatoriu în arzătoarele de grăsime nestimulante și multe alte amestecuri de Ghid de pierdere de grăsime expert a greutății.

Ghidul dvs. expert pentru CLA

Cu toate acestea, știința nu a fost întotdeauna în sprijinul apelului suplimentelor CLA. Acidul gras ar trebui să fie un element de bază în stiva dumneavoastră de pierdere de grăsime? Iată unde se află în prezent cercetarea. Ce este CLA?

Arzătoare de grăsimi dovedite rău pentru tine 8 Minute de Antrenament Pentru Arderea Grasimilor - Incepatori transformator blocant carb Pastila de dieta contra counter blocant de grăsimi naturale care servesc.

CLA este un termen utilizat pentru a face referire la familia diferiților izomeri ai acidului linoleic cunoscut colectiv ca acid linoleic conjugat.

Găsite în mod natural în lactate, acizii linoleici sunt un tip de acizi grași polinesaturați și exercită o varietate de funcții fiziologice în organism.

Ghid de pierdere de grăsime expert

Datorită unor rezultate pozitive în studiile compoziției corporale, CLA este adesea considerat un supliment pentru pierderea grăsimilor. Se găsește în suplimente pentru arzătoare de grăsimi și este o caracteristică obișnuită în multe stive de tăiere a culturismului. Ce face CLA? Cele mai multe dintre afirmațiile de ardere a grăsimilor din acest acid gras se bazează pe efectul său asupra sistemului PPAR, o familie de receptori de semnalizare legată de o serie de funcții metabolice din organism, inclusiv arderea grăsimilor și semnalizarea naturală a steroizilor.

Acesta este un exemplu despre cum, da, uneori trebuie să ingeți grăsimi pentru a putea pierde grăsimi deși cantitatea de acid linoleic conjugat cu grăsime adaugă la dieta ta este neglijabilă.

Ghid de pierdere de grăsime expert

Care sunt avantajele CLA? CLA a fost sugerat să îmbunătățească masa corporală slabă, să reducă grăsimea corporală, să ajute la pierderea în greutate și să crească metabolismul atunci când este utilizat ca supliment alimentar. Studiile pe animale arată o promisiune inițială, deși majoritatea studiilor umane arată un efect redus asupra compoziției corpului sau a masei musculare la adulți activi sănătoși.

Multe dintre studiile care arată beneficii modeste ale suplimentelor CLA asupra compoziției corporale au fost efectuate la persoane obeze sau sedentare.

Ghid de pierdere de grăsime expert

Unele cercetări indică faptul că o doză de aproximativ 3,4 grame pe zi, timp de luni, poate provoca îmbunătățiri ușoare ale compoziției corpului în populații supraponderale și neadrenate. Cu toate acestea, merită repetat faptul că acesta este un efect relativ pe termen lung; dacă o veți lua, fiți pregătiți să faceți acest lucru cel puțin șase luni. Pe baza cercetărilor, suplimentarea CLA singură este puțin probabil să obțină 100 de lire sterline de pierdere în greutate notabile asupra compoziției corporale la indivizi extrem de instruiți sau deja slabi.

Cu toate acestea, așa cum am Ghid de pierdere de grăsime expert anterior, mulți fani care se opresc sunt înjurați de acest supliment, în timp ce reduc pentru potențialele sale efecte anti-catabolice. Deci, se acumulează pentru pierderea de grăsime? Cercetătorii canadieni au dat CLA subiecților timp de șapte săptămâni, în timp ce aceștia au fost, de asemenea, antrenament în greutate de trei ori pe săptămână.

Ghidul Dr OZ pentru pierderea în greutate

Participanții care au utilizat acest supliment au avut creșteri mai mari ale masei țesutului slab 1,4 kilograme față de grupul martor 0,2 kilograme. Autorii au ajuns la concluzia că creșterea mică a masei corporale slabe poate fi atribuită unui efect catabolic scăzut care a provenit din suplimentarea CLA. Ce alte beneficii pentru sănătate există?

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Iată cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate.

În general, deși există câteva date promițătoare din studiile efectuate la animale cu privire la efectele asupra sănătății suplimentării CLA, rezultatele în studiile umane au fost mult mai agitate.

Populațiile cu afecțiuni preexistente, cum ar fi hipertensiunea arterială sau obezitatea au fost singurele care par să beneficieze de suplimentare. Mai multă cercetare este cu siguranță necesară. Iată câteva dintre cele studiate: Sănătate veșnică: Suplimentarea cu 4,5 grame de acid linoleic conjugat timp de opt săptămâni a fost asociată cu niveluri sanguine de tensiune arterială la participanții hipertensivi.

O meta-analiză mai recentă a studiilor efectuate privind efectele suplimentării CLA a constatat că este foarte probabil să aibă efecte benefice mai mari la persoanele cu hipertensiune arterială, decât la cele cu tensiune arterială normală.

Sistemul imunitar și inflamarea: De asemenea, acest supliment prezintă efecte benefice asupra răspunsului imun și inflamator la modelele animale. Cu toate acestea, date concludente cu privire la efectele sale pozitive în studiile umane încă nu lipsesc.

Care sunt efectele secundare ale CLA? Există potențial de suferință gastrointestinală cu doze mari de suplimentare a CLA, dar este considerat sigur și nu ar trebui să provoace efecte secundare în doze rezonabile. În prezent, nu există interacțiuni cunoscute de medicamente cu suplimentarea CLA și este considerat sigur pentru consumul uman.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Există forme dietetice de CLA? CLA se găsește în mod natural în carne și produse lactate, deși aportul general din dietă este lipsit de importanță, datorită faptului că este disponibil numai în cantități și mult mai mici decât dozele tipice observate în cercetarea suplimentară.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Mâncând mai multe produse lactate și carne nu vă va crește atât de mult nivelul de acid gras - trebuie să îl luați ca supliment alimentar pentru a face diferența. Care sunt formele disponibile de CLA?

DMAA — stimulator neuronal, creste presiunea sanguina fara efecte masurate asupra arderii grasimilor. Ilegal in unele tari.

Există o varietate de forme de CLA disponibile, inclusiv pulberi și pastile. Dar este cel mai frecvent consumat sub formă de capsulă softgel sau capsulă.

Arzătoare de grăsimi dovedite rău pentru tine

Cât de mult trebuie să luați CLA? Dozele utilizate în studii variază de la 1,4 grame pe zi la 6,8 grame pe zi. Deși există o variație considerabilă a protocoalelor de dozare între studii, cea mai recomandată doză este de 3,4 grame pe zi. Când vine vorba de pierderea în greutate, instrumentele tale cele mai puternice sunt dieta și exercițiile fizice, iar Bodybuilding All Access are tot ce ai nevoie pentru a face acest lucru corect.

Ghid de pierdere de grăsime expert

Aflați cum puteți construi o dietă de slăbit în cursul nostru Fundații de nutriție de fitness și căutați programele noastre de antrenament pentru pierderea în greutate pentru a găsi unul care să se potrivească obiectivelor dvs.

Referințe Viladomiu, M.

Modularea inflamației și a imunității prin acid linoleic conjugat dietetic. European Journal of Pharmacology, Haff, G.

  • Mireasa mi-a cerut sa slabesc
  • Fanul pierde în greutate

Esențiale ale Ghidului de studiu privind nutriția sportivă. Ghidul esențial al studiului nutriției sportive: de Gregory G.

Haff, ISBN Humana Press, Blankson, H. Acidul linoleic conjugat reduce masa de grăsime corporală la oameni supraponderali și obezi. The Journal of Nutrition, 12 Pinkoski, C.

Efectele suplimentării de acid linoleic conjugat în timpul antrenamentului de rezistență. Medicină și știință în sport și exercițiu, 38 2 Chen, S.

Informațiiimportante