Ea nu va pierde în greutate. Ce este slăbitul din greutate?

Nutriționist, despre pericolul mortal de pierdere rapidă în greutate

Luând o abordare tactică pentru a discuta necesitatea de a pierde în greutate, puteți păstra relația dvs. Faceți o sugestie de ea nu va pierde în greutate în greutate ocazional Evaluează disponibilitatea partenerului tău pentru pierderea în greutate.

Propuneți-vă prietenului dvs. Faceți cercetări privind alimentația sănătoasă, echilibrată [2] sau programe de exercițiu [3] și întreabă dacă prietenul tău te va alătura în încercarea de a urmări noul plan.

Încadrați discuția ca și cum partenerul dvs. Întrebați-vă dacă partenerul dvs. Dacă vă simțiți confortabil abordând cu ușurință și abordând direct problema, întrebați în mod privat dacă s-a gândit să încerce să slăbească. Dacă prietenul dvs.

SLĂBITUL SĂNĂTOS – CALEA MAI SIMPLĂ DE A PIERDE ÎN GREUTATE

Dacă partenerul tău este jignit de idee sau nu vede niciun motiv pentru a pierde în greutate, ia în considerare să discute problemele cu privire la sănătatea lui sau să renunțe la problema timp de o lună sau două pentru a oferi ideii timp pentru a pune mâna în cap.

Șansele sunt, partenerul tău este conștient în mod privat de nevoia lui de a pierde în greutate și este pur și simplu jenat să discute problema sau să-și dea seama că altcineva este suficient de preocupat să o menționeze direct. Vorbiți despre problemele care s-ar derula dacă s-ar pierde din greutate Demonstrați că persoanele cu o greutate sănătoasă suferă mai puțin de discriminare. O atenție crescândă este pusă asupra prejudecății societății împotriva persoanelor grele de către medici, corporații, agenții de asigurări, mass-media, magazine de îmbrăcăminte, angajatori, potențiali și de partenerii romantici actuali.

Persoanele cu o greutate mai sănătoasă au mai multe șanse să ducă o viață de dragoste satisfăcătoare. Cei cu o greutate sănătoasă sunt mai puțin susceptibili să experimenteze disfuncții sexuale, [6] X Jurnal științific multidisciplinar sursă de încredere Mergeți la sursă, iar persoanele cu greutate medie au, de asemenea, mai multe șanse să își evalueze pozitiv sănătatea sexuală și satisfacția.

cel mai bun supliment de pierdere în greutate de luat

Indivizii cu o greutate medie se confruntă cu mai puțin depresie, mai puține tulburări alimentare și rate mai mici de alte tulburări mentale. Enumerați consecințele fizice grave ale excesului de greutate sau ale obezității. Purtarea unei cantități semnificative de exces de greutate contribuie la multiple boli.

CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC? | Domyos by Decathlon

Chiar și câteva pierderea în greutate Tbi în plus crește riscul partenerului dumneavoastră de boli de inimă, [11] X Cercetare sursa anumite tipuri de cancer, [12] X Diabet sursă de cercetare, [13] X Sursă de cercetare hipertensiune arterială, apnee de somn, [14] X Sursa de cercetare și colesterol ridicat, printre alte afecțiuni. Excesul de greutate poate inhiba, de asemenea, recuperarea de la anumite boli și intervenții chirurgicale, poate preveni furnizarea anumitor servicii de tratament sau de salvare pentru salvarea vieții și poate complica administrarea de medicamente și tratamente medicale eficiente [15].

X Sursa de cercetare De asemenea, femeile care sunt semnificativ supraponderale prezintă un risc crescut de diabet gestațional, de complicații ale sarcinii și de cezariană, de defecte de naștere la bebeluși și alte complicații de sănătate maternă.

Confruntați direct cu problema sănătății Fii sincer despre grijile tale. În cazul în care partenerul dvs. Puneți o conversație privată în care vă concentrați doar pe grijile dvs. Spune-i prietenului tău că nu vrei să-l vezi sau să treacă prin oricare dintre problemele comune pe care le poate provoca o greutate suplimentară.

cum să arzi excesul de grăsime

Exprimă tandrețe și anunță-i pe partenerul tău că ești cu adevărat îngrijorat de faptul că greutatea lui va împiedica pe cei doi să te poți bucura pe deplin de viață împreună cum ar fi nașterea unui copil sau nepotul tău sau să te bucuri de pensionare sau chiar de o 40 de ani de naștere împreună. Concentrați-vă asupra sănătății, nu asupra numărului pe scară.

Evitați să vă concentrați comentariile pe greutatea prietenului dvs. Spune-i partenerului tău că îți pasă de el și de ea și ar dori să-l vadă să se angajeze într-un stil de viață sănătos. Arătând dificultățile partenerului dvs. Luați în considerare conversația doar despre problema de sănătate, cum ar fi să lucrați la reducerea colesterolului, să învățați să gestionați mai bine diabetul sau să preveniți un atac de cord repetat. Abordarea problemelor specifice de sănătate prin modificări ale dietei sau creșterea exercițiului fizic poate avea ca efect îmbunătățirea măsurilor de sănătate și scăderea kilogramelor fără a vă concentra intervenția doar în exces.

Faceți-vă angajamentul pentru un stil de viață mai sănătos alături de partenerul dvs. Oferind un exemplu bun și fiind prietenul prietenos vă poate ajuta prietenul să decidă să adopte schimbări sănătoase.

slăbirea drajeurilor

Chiar dacă nu trebuie să slăbești, este posibil să beneficiezi semnificativ de adoptarea unui stil de viață mai sănătos. Dacă vă puteți angaja personal să vă schimbați dieta consumând mai puțin alcool, mâncând mai puțin fast-food, gătind mai multe legume, etcputeți face un angajament comun pentru îmbunătățirea sănătății cu partenerul.

Încurajează-ți prietenul să facă un pact pentru îmbunătățirea sănătății pentru amândoi, alături de un club de fitness împreună, încercând un sport nou sau un joc fizic, luând o clasă despre gătit sănătos sau pur și simplu făcând plimbări împreună în fiecare seară. Concentrează-te asupra lucrurilor pe care le-ai putea face împreună Explicați că puteți petrece mai mult timp de calitate în familie, dacă partenerul dvs.

Care este concluzia?

Pierderea în greutate ar putea ajuta partenerul să se bucure de activități cu familia care nu aveau anterior indisponibilitate din cauza restricțiilor puse la o persoană supraponderală. Parcurile de distracții și parcurile acvatice sunt mai sigure și mai accesibile atunci când un vizitator are o greutate sănătoasă.

Joacă Frisbee, face 5K plimbări sau alergă ca o echipă de familie, folosind setul de leagăn și urmărirea copiilor mici sunt exemple de activități familiale care sunt mai ușor de efectuat atunci când un individ are o greutate medie.

Evenimentele orientate spre familie, care necesită rezistență sau un timp ea nu va pierde în greutate, cum ar fi înveselirea la un eveniment sportiv de o zi sau un voluntariat la un târg școlar, va fi mai ușor și mai plăcut pentru partenerul dvs.

Urmărește-ne pe

Vorbește despre modul în care călătoria ar deveni mai ușoară. Purtarea excesului de greutate poate face călătoria mai scumpă și mai puțin confortabilă. Pierdând în greutate, partenerul dvs.

Avioanele au adesea scaune înguste de pasageri care fac călătoriile aeriene inconfortabile pentru o persoană supraponderală și pasagerii care călătoresc lângă ei. În unele cazuri, pasagerii semnificativ supraponderali sunt obligați să achiziționeze bilete pentru două locuri, astfel încât să nu încalce spațiul pasagerilor vecini.

Deși acest lucru poate escalada rapid costurile de călătorie și poate fi o jenă pentru persoanele supraponderale, această problemă poate fi eliminată cu o pierdere în greutate chiar moderată în multe cazuri. Călătoria necesită adesea o cantitate semnificativă de timp de mers, stând la coadă, transportând bagaje, urcând trepte și călătorind pe jos. Enumerarea câtorva vise de călătorie a partenerului tău și demonstrarea 53 slăbește în care vizitarea acestor locuri ar fi mai ușoară fără încordarea excesului de greutate și, prin urmare, cu mobilitate crescută, rezistență și energiepoate ajuta la încercarea de pierdere în greutate.

pierdere în greutate y2k

Dacă aveți o listă concretă de lucruri pe care voi și partenerul dvs. Gândiți-vă la toate locurile pe care le-ați dori să călătoriți, la activitățile în aer liber pe care doriți să le îndepliniți, la tipul de locuri de muncă pe care ar dori să le îndeplinească și chiar la activitățile pe care le-ați dori să le faceți împreună odată ce are un fizic mai subțire, și prezentați lista obiectivelor ca fiind mai ușor realizabile cu o greutate mai mică în exces.

Invită-ți partenerul să se alăture echipei sau activității cu tine. Angajarea față de o activitate pe care o poți face împreună va reduce sentimentele de izolare în partenerul tău și îl va încuraja să piardă în greutate pentru a participa sau îl poate ajuta să piardă în greutate în virtutea participării. Jucarea la o echipă de rugby, participarea la cursuri de yoga sau alăturarea unui club de mame care fac plimbări obișnuite împreună vă poate ajuta partenerul să se concentreze asupra activităților plăcute la care ar putea participa la o pierdere în greutate sau în vederea realizării acesteia.

Înțelegeți ce încurajează și descurajează încercările de pierdere în greutate Fii susținător și încurajarea - în limite. Dacă vă obsedați de nevoia prietenului de a slăbi, este posibil să-l alungi pe el sau ea. Anunțați-vă partenerul că sunteți acolo pentru a vă ajuta în orice fel de care are nevoie, fie că este vorba doar de a asculta sau de a da un apel de în fiecare zi.

Nu-ți amenința partenerul.

Consumate care produse pentru greutate pierde Psihic pierderea greutate pentru sfaturi. Greu diabetul pierde greutate Pierde in greutate pentru ca greutatea sa nu se intorce Pierde in greutate pentru ca greutatea sa nu se intorce Greutatea normala: nu trebuie sa cantaresti mai. Ridica floret fi ii testa greutatea in mana, pentru a se.

Dacă sunteți disperat pentru ca prietenul dvs. Forțarea partenerului tău să aleagă între a pierde în greutate și a te avea ca prieten de susținere este inutilă și poate îți conduce prietenul către obiceiuri alimentare proaste sau un sentiment de negare. Dacă prietenul tău a respins încercările de a încuraja scăderea în greutate, renunță la problema pentru o perioadă.

Uneori, prietenul tău trebuie să știe că îl sprijini în ciuda oricăror probleme de greutate, iar timpul poate fi ingredientul cheie pentru a-l ajuta sau a dezvolta motivația personală de a slăbi. Oferă armare pozitivă. Atunci când ia o decizie sănătoasă sau atinge un obiectiv spre angajarea de a pierde în greutate, sărbătoriți cu o activitate care nu implică o concentrare pe mâncare sau pierderea în greutate, cum ar fi o manichiură împreună, joacă un joc, mergi la cumpărături sau pur și simplu oferă complimente pozitive.

Nu critica sau fii crud.

model de slăbire

Insultați-vă prietenul în cuvinte sau fapte, făcând comentarii derogatorii cu privire la dimensiunea sau obiceiurile sale alimentare sau excluderea prietenului de la activități nu îl vor motiva să piardă în greutate în siguranță și în mod eficient. Dacă critici greutatea, mărimea îmbrăcămintei, obiceiurile alimentare, nivelurile de activitate fizică sau aspectul prietenului tău, poți declanșa din greșeală binging-ul nesănătos, tulburări alimentare și probleme de sănătate mintală, reducând în același timp capacitatea ta de a-l influența în mod pozitiv în viitor.

Nu-ți pierde cumpătul și nu transformă problema într-un argument. Partenerul tău va începe procesul de a pierde în greutate atunci când el sau ea va fi gata, iar înstrăinarea prin a vorbi sau a acționa ofensiv îți va pune în pericol prietenia.

Şi nu numai aceasta —  duce la îmbunătățirea sănătății noastre. Pierderea în greutate sănătoasă  şi-a creat reputația de un mod lent, dificil și costisitor pentru a atinge greutatea dorită. Adevărul este cu totul diferit.

Eliminați blocajele rutiere pentru ea nu va pierde în greutate pierde în greutate. Dacă discuția dvs. Alții au nevoie de un memento regulat, ferm, pentru a face exerciții fizice sau pentru a mânca bine.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Dacă prietenul tău nu știe să mănânce bine sau să facă exerciții fizice, aceasta poate fi bariera principală între partenerul tău și pierderea în greutate. Lucrează cu el sau ea pentru a pregăti mese sănătoase, a face plimbări, a învăța cum să ridici greutăți, să cumperi mai multe legume în loc de chipsuri și să identifice înlocuirile sănătoase pentru alimente și activități.

Uneori, principala barieră dintre indivizi și angajamentul de a pierde în greutate poate fi o dificultate mentală sau emoțională. Abordarea exactă pe care ar trebui să o luați pentru a discuta despre pierderea în greutate cu partenerul dvs. Dietele de modă, postul și programele de exerciții extreme pot cauza probleme de sănătate ea nu va pierde în greutate și pierderi în greutate nesănătoase. Nu sugerați niciodată ca prietenul dvs. Vezi si.

Informațiiimportante