Nu puteți pierde niciodată celulele grase

nu puteți pierde niciodată celulele grase

Distribuiți pe linkin Schimbarea carbohidraților într-un instrument eficient al dietei tale este mai ușoară decât crezi. Până acum nu aveai multe opțiuni. Dacă vrei să te usuci, trebuia să fii pe o dietă strictă și săptămâni de restricții alimentare să-ți îndepărteze un pic de grăsime, dar te făceau și mai mici și mai slabe.

Celulita – cum apare și cum o puteți elimina?

Dacă obiectivul tău era să crești, trebuia să mănânci ca un porc. Dar, desigur, nu numai că ai obținut mai multă masă musculară, ci și mai multă grăsime.

fumul te face să slăbești

Motivul pentru care ambele strategii au dus la rezultate mai puțin satisfăcătoare poate fi răspuns cu un singur cuvânt: carbohidrați. Consumul de cantități mari de carbohidrați și cu siguranță tipurile de zahăr și amidon vă va crește nivelul de zahăr din sânge. Acest lucru declanșează eliberarea hormonului insulină, pentru a scădea din nou nivelul glicemiei. Dacă tocmai ați antrenat forța, asta este bine, atunci carbohidrații contribuie la recuperarea mușchilor.

Cum să obții Skinny

În orice alt moment al zilei, insulina va păstra acele calorii sub formă de grăsime. Manipularea acestui efect este cheia obținerii corpului perfect - uscat, muscular și puternic. Descriem două metode de manipulare a carbohidraților care au fost cercetate și testate. Una pentru a pierde grăsime și una pentru a câștiga masă musculară slabă.

Știți cum să faceți metabolismul cât mai repede posibil – Smart Diet Experience

Le puteți alterna pe tot parcursul anului pentru a rămâne mari și uscate în același timp. Dacă totuși trebuie să alegeți dacă să vă concentrați mai ales pe pierderea grăsimii sau pe acumularea de masă, nu trebuie să renunțați la masa musculară sau la un agent îngust în aceste alegeri. De asemenea, nu trebuie să numărați calorii sau să vă lăsați mâncarea preferată.

Cu alte cuvinte: ai alegeri - în sfârșit.

Poate te-ai gândit că nu va fi niciodată posibil să rămâi muscular fără să ai grăsime. Dar veți vedea că puteți realiza asta cu aceste două strategii. Fără prea mult efort și fără nu puteți pierde niciodată celulele grase fi nevoie să lăsați toată mâncarea preferată.

scădere în greutate rhr

Aici puteți vedea cum funcționează. Așa o faci Recalibrați timp de 10 zile Pregătiți-vă corpul pentru a utiliza grăsimi pentru energie în loc de carbohidrați și opriți toate procesele care facilitează stocarea carbohidraților sub formă de grăsimi. Faceți acest lucru urmând o dietă ultra-scăzută de carbohidrați timp de 10 zile.

Mănâncă 30 de grame sau mai puțini carbohidrați pe zi aproximativ o bucată de fructe sau o porție mică de ovăz. Toate produsele de amidon sau îndulcitori din mesele dvs. Disciplina ta poate lua o pauză. Vrei brownies sau gogoși? Mergeți pentru asta.

Surse bogate în carbohidrați, glicemici, precum acestea sunt alegeri chiar mai bune decât cartofii dulci și orezul. Trebuie să-ți reîncarci rezervele de carbohidrați, să-ți stimulezi metabolismul și să-ți concentrezi gândurile pe altceva și să-ți odihnești. Veți obține cele mai bune rezultate dacă Carb Nite cade într-o zi în care vă antrenați și cu greutăți, așa că încercați să vă planificați bine.

Nu-ți face griji să te îngrași.

Ce se intampla cu tesutul gras atunci cand slabim

Mai multe studii au arătat că, tocmai datorită schimbării producției de enzime care are loc în corpul dvs. Se usucă În acest moment, v-ați convins corpul să se folosească de combustibil în slăbește înțărcarea de carbohidrați ca combustibil.

Reveniți la meniul pe care l-ați folosit la recalibrare, dar de data aceasta nu trebuie să îl urmați atât de mult. Mâncați 30 de grame de carbohidrați pe zi și apucați un Carb Nu puteți pierde niciodată celulele grase o dată pe săptămână.

puteți slăbi în urma unui avort

Întreținere Acesta este punctul în care veți părea întotdeauna uscat. După ce ai sub 10 la sută grăsime corporală, probabil ai nevoie de două Carb Nites pe săptămână pentru a-ți menține metabolismul și a menține masa musculară.

Atunci ai putea avea primul tău Carb Nite miercuri și al doilea sâmbătă.

cum să pierzi grăsimea corporală în raport cu greutatea

Reîncărcare carb Mâncați 30 de grame sau mai puțini carbohidrați până la aproximativ În zilele de antrenament, împachetezi carbohidrați din momentul în care termini antrenamentul până te culci. În zilele care nu se antrenează, luați o masă de carbohidrați pe seară. Masa după antrenament Mușchii au nevoie de carbohidrați după un antrenament pentru a-și reînnoi aprovizionarea cu energie și pentru a preveni defalcarea musculară.

Carbohidratii nu sunt inamicii

Dar dacă lucrați într-o zi de carbohidrați ultra-scăzută, așa cum este descris în programul Carb Nite - sau dacă sunteți ocupat să reîncărcați carbohidrați, dar trebuie să vă antrenați devreme - nu puteți apuca mulți carbohidrați fără a vă pune în pericol programul.

Aceste suplimente te pot ajuta să rezolvi această problemă. Vă sfătuim să nu vă antrenați fără ei. Reîncărcare carb La fel ca în cazul Carb Nite, dar adăugați 30 până la 50 de grame de carbohidrați cu nivel ridicat de glicemie, cum ar fi Maltodextrina.

Ce se intampla cu tesutul gras atunci cand slabim | Medlife

Reîncărcare carb Pentru a se usca și pentru a construi masa musculară, carbohidratul dvs. După cum sugerează și numele, acest lucru limitează aportul de carbohidrați mai târziu în zi. Mâncarea carbohidraților după-amiaza sau seara se face dintr-un motiv strategic. Carbohidrații fac ca mușchii și celulele grase să crească - și adesea în același timp. Dar alunecând cu când mănânci carbohidrați, poți chiar să stabilești ce fel de țesut crești. După cum am menționat anterior, Carb Nite poate fi eficient fără antrenament.

Informațiiimportante