Mâncați pentru a trăi rezultate de pierdere în greutate

Cum să pierzi bobocul 15

Trecerea de la a trăi acasă cu familia la libertatea de a trăi singură îți poate schimba semnificativ obiceiurile alimentare.

Cum să pierzi bobocul 15 | autovehicule-rutiere.ro

Adăugați la asta ispitele constante de a mânca alimente nesănătoase și de a bea alcool și nu este de mirare că atât de mulți studenți cresc în greutate atunci când încep facultatea! Din fericire, există mai multe strategii pe care le puteți utiliza pentru a pierde în greutate și a-l ține la distanță. Efectuarea alegerilor alimentare mai sănătoase Încorporează mai multe alimente sănătoase în dieta ta.

Când decideți ce să mâncați, alegeți alimente sănătoase. Încercați să evitați alimentele nesănătoase, cum ar fi alimentele procesate, ambalate și rapid.

  • Sufletul de ploaie slăbind
  • Mănâncă pentru a trăi - Joel Fuhrman curant.

În schimb, vizați-vă să mâncați: [1] Legume: 5 porții zilnic Cereale integrale: 6 porții zilnic Păsări de curte, carne și ouă: 8 până la 9 porții săptămânal Pește: 2 - 3 porții săptămânal Nuci, semințe, leguminoase și fasole: 5 porții pe săptămână Produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi: 3 porții zilnic Grăsimi sănătoase: 3 porții zilnic [2] X Sursa de încredere Asociația Americană a Inimii, lider nonprofit care finanțează cercetarea medicală și educația publică Accesați sursa Alegeți dimensiuni de porțiune sănătoasă pentru a evita supraalimentarea.

Verificați informațiile despre nutriție de pe etichetă sau căutați-o online.

Acțiuni carte

Apoi, măsurați o porție completă sau parțială mâncați pentru a trăi rezultate de pierdere în greutate alimentului. Îți poți ajusta porțiunea în funcție de câte calorii ai. Unele dimensiuni de porție de mostră includ: [3] Legume: 1 cană 60 g de verzi frunze necoapte sau ½ cană g de morcovi tocați Fructe: 1 bucată medie de fructe întregi sau ½ cană g de fructe tăiate Cereale integrale: 1 felie de pâine, 1 cană g cereale sau ½ cană g de orez sau paste Păsări de curte, carne și ouă: 3 oz 85 g de carne gătită sau 1 ou Pește: 85 g de pește gătit Nuci, semințe, leguminoase și fasole: ¼ cană 60 g boabe fierte sau 1 lingură 15 g unt de arahide Produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi: 1 cană ml de lapte sau 1,5 g de brânză 43 g Grăsimi sănătoase: 1 lingură 15 ml de ulei de măsline sau maioneză zilnic [4] X Asociația American Heart Heart Sursa de încredere Leasing non-profit care finanțează cercetarea medicală și educația publică Accesați sursa Transmite mâncarea de gunoi.

Colegiul este plin de tentații de a mânca alimente pline de calorii, cum ar fi pizza, chipsuri, prăjituri și multe altele! Faceți aceste alimente în afara limitelor în timp ce lucrați la pierderea în greutate și evitați să le păstrați în preajmă.

mâncați pentru a trăi rezultate de pierdere în greutate eliminați etichetele de grăsime

Alege gustări sănătoase de studiu. Când vă îndreptați la bibliotecă sau vă întâlniți cu un grup de studiu, aduceți-vă câteva gustări sănătoase pentru a vă descurca.

Împachetați fructe întregi, proaspete, legume tăiate și băuturi cu brânză săracă în grăsimi pentru a vă ajuta să vă mențineți plini în timp ce studiați. Identificați opțiunile sănătoase din meniul cafenelei înainte de a merge la mâncare. Planificarea a ceea ce aveți de gând să mâncați înainte de a vă îndrepta în cafeneaua școlii vă poate ajuta să rezistați ispitei și să faceți alegeri mai sănătoase.

Verificați dacă meniul este disponibil online sau dacă este postat undeva în afara cantinei. Localizați opțiunile sănătoase din meniu și decideți ce veți mânca.

mâncați pentru a trăi rezultate de pierdere în greutate cum să pierzi grăsime și celulită

Apoi, îndreptați-vă direct spre acele opțiuni când mergeți la cantină. Această strategie vă poate ajuta, de asemenea, atunci când mâncați la restaurante.

Efectuarea alegerilor alimentare mai sănătoase

Căutați online meniul, identificați o opțiune sănătoasă și nu deschideți niciodată meniul când ajungeți la restaurant. Pur și simplu comandați opțiunea sănătoasă pe care ați identificat-o înainte.

Nu săriți micul dejun și evitați să mâncați noaptea târziu. Momentul zilei în care îți mănânci mesele este, de asemenea, important. Mâncați la cină la o oră rezonabilă, cum ar fi 6 sau 7.

Asigurați-vă întotdeauna că mâncați micul dejun înainte de a ieși la prima clasă dimineața, deoarece acest lucru vă va ajuta să vă concentrați în timpul clasei și să preveniți supraalimentarea mai mâncați pentru a trăi rezultate de pierdere în greutate.

Cum sa slabesti sanatos fara a-ti pune organismul in pericol

De asemenea, este o idee bună să evitați să mâncați cu cel puțin 2 ore înainte de culcare, deoarece nu veți avea nicio șansă să ardeți aceste calorii. Bea apă pe tot parcursul zilei pentru a rămâne hidratat. Rămâi hidratat vă va ajuta să evitați să mâncați din foame percepută, care poate fi din cauza setei. Purtați o sticlă de apă cu dvs.

Vindeți să beți cel puțin ochi 1.

Găsiți următoarea book favorită

Multe universități dispun de stații de reumplere cu sticle unde puteți umple o sticlă de apă reutilizabilă cu apă filtrată. Asigurați-vă că evitați băuturile zaharoase și consumul de energie, deoarece acestea pot fi o sursă ascunsă de exces de calorii.

Lipiți apa și dacă doriți ceva mai aromat, optați pentru o băutură fără calorii, cum ar fi apă spumantă aromată sau o băutură sport cu calorii zero. Evitați consumul de alcool. Alcoolul adaugă calorii goale și vă poate scădea inhibițiile, ceea ce vă determină să mâncați mai mult. Dacă doriți cu adevărat să beți o băutură alcoolică, alegeți ceva pe partea mai ușoară. Băuturile alcoolice mai ușoare includ berea ușoară, vinul alb uscat sau alcoolul limpede, cum ar fi vodka sau gin, cu un mixer scăzut sau fără calorii, cum ar fi coca dietetică sau soda de club și suc de lime.

Obținerea mai mult exercițiu Obțineți 60 de minute de activitate fizică moderată în majoritatea zilelor. Alături de o dietă mai sănătoasă, obținerea unei activități fizice regulate vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să o mențineți.

mâncați pentru a trăi rezultate de pierdere în greutate obținerea corpului în modul de ardere a grăsimilor

Începeți lent dacă ați fost sedentar o perioadă, cum ar fi mersul într-un ritm îndelungat sau folosind o mașină eliptică pe o setare cu rezistență scăzută. Începeți cu doar 30 de minute de exercițiu zilnic și creșteți cantitatea pe care o faceți zilnic pe măsură ce câștigați rezistență.

Găsiți o formă de exercițiu care vă place, astfel încât să rămâneți cu ea.

Cura de slabire rapida care elimina dependenta de mancare

Nu uitați că va trebui să faceți exerciții fizice aproape în fiecare zi pentru a profita de beneficiile exercițiului fizic pentru pierderea în greutate și alte beneficii pentru sănătate. Alege ceva care este distractiv pentru tine, astfel încât să-l aștepți cu nerăbdare. Dacă nu sunteți sigur ce vă place, atunci încercați câteva opțiuni diferite pentru a descoperi ce vă place.

mâncați pentru a trăi rezultate de pierdere în greutate sa slabesti din solduri

Purtați un tracker de fitness pentru a vă monitoriza activitatea zilnică. Un tracker de fitness vă poate ajuta să vă asigurați că vă îndepliniți obiectivele zilnice de exercițiu. Poate fi, de asemenea, un instrument de motivație excelent pentru a vă deplasa mai mult.

Încercați să obțineți un tracker de fitness și să-l purtați în timpul zilei pentru a vă urmări pașii. Aflați dacă vreunul dintre prietenii dvs.

  • Slăbește în timp ce menstruează
  • Nu mâncați niciodată în grabă sau chiar în picioare, nu ratați cursuri individuale de mese și mâncați porții mai mici.

Puteți avea concursuri săptămânale pentru a vă ajuta să vă mențineți motivați să faceți mai mulți pași.

Informațiiimportante