Măsurați pierderea de grăsime, 2. DIETA CU CAP

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate! Decembrie 8, Timp de citire: măsurați pierderea măsurați pierderea de grăsime grăsime minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Poți fi găsit în sală în fiecare zi pentru a-ți perfecționa corpul.

Pentru a realiza acest lucru, efectuați foarte multe antrenamente de forță, mențineți un program de antrenament strâns și urmăriți dieta toată ziua. Pentru a verifica cum sunteți, puteți, bineînțeles, să vă măsurați circumferința musculară, să vă determinați greutatea și să urmăriți progresul dvs. Acest articol explică de ce ar trebui să vă calculați procentul de grăsime și în ce moduri puteți face toate acestea.

Grăsimi: trebuie să știți acest lucru înainte de a judeca Pentru mulți culturisti, grăsimea este ceva pe care îl pierd cât mai mult posibil decât să fie bogat. Dar nu-i așa? Sunt grăsimile rele prin definiție sau este bine dacă un anumit procent din corpul tău este format din grăsimi? Pentru a răspunde la aceste întrebări, va trebui să intrăm mai detaliat despre ce sunt grăsimile. În primul rând, ele sunt o sursă de energie. Grăsimile care nu sunt transformate imediat în energie sunt stocate în corpul nostru, astfel încât vom mai putea obține energie din acest lucru mai târziu.

Deci, puteți vedea de fapt grăsimea ca un fel de sursă de rezervă de energie.

Dar având un procent foarte scăzut de grăsime corporală este o problemă de sănătate. Tricoul sportiv de sex feminin crește riscul de vătămare și problemele de sănătate.

O a doua funcție a grăsimii este de a proteja organele importante din corpul nostru. Grăsimea din jurul organelor îi protejează împotriva șocurilor neașteptate, iar grăsimea de sub piele ne protejează corpul de frig. În cele din urmă, grăsimile sunt un material de construcție important în celule. O membrană celulară este constituită parțial din grăsimi.

Când construiți noi membrane celulare, grăsimile sunt necesare și trebuie să fie prezente în corpul vostru. Concluzia pe care o putem trage este că este important pentru o bună funcționare fizică ca o parte a greutății noastre corporale să fie formată din grăsimi.

Această parte este, de asemenea, numită grăsime esențială. Partea corpului nostru care nu este formată din grăsimi se numește masă corporală slabă. Această masă include oase, păr și mușchi. Unde este granița dintre un procent de grăsime sănătos și unul nesănătos? Deși ai nevoie de grăsime, poate avea consecințe dăunătoare dacă procentul tău de grăsime este prea mare.

Distribuția procentelor de grăsime sănătoase și nesănătoase este următoarea. Calculați-vă procentul de grăsime: cum faceți asta?

Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime!

Putem presupune că dvs. Procentul de grăsime este suficient de mare pentru a funcționa, dar nu vei trece atât de mult. Pentru a putea verifica acest lucru, puteți calcula procentul de grăsime. Am enumerat 7 metode utilizate în mod obișnuit pentru dvs.

măsurați pierderea de grăsime

Vă explicăm fiecare metodă și vă spunem pe scurt ce avantaje și dezavantaje sunt asociate cu aceasta. Metoda 1: Măsurați pierderea de grăsime procentul de grăsime în funcție de IMC, vârstă și sex Dacă nu aveți o bandă de măsură la mână, dar totuși doriți să vă faceți o idee despre procentul de grăsime, această metodă este un punct de plecare util. Singurele date de care aveți nevoie sunt IMC indexul de masă corporalăvârsta și sexul dvs. Primul pas este să vă calculați IMC.

Pentru a calcula acest lucru, vă păstrați înălțimea în măsurați pierderea de grăsime și apoi împărțiți greutatea în kilograme la acest număr. Apoi utilizați numărul din următoarea formulă, împreună cu vârsta și valoarea care corespunde sexului dvs. Pentru bărbați, valoarea de gen este 1, iar pentru femei este 0.

În tabelul prezentat măsurați pierderea de grăsime sus, puteți verifica dacă valoarea dvs. Avantajele acestei metode Este o modalitate rapidă de a obține o indicație a procentului de grăsime. Această metodă nu costă nimic. Dezavantaje ale acestei metode Această formulă nu vă oferă un procent exact de grăsime. Este o estimare a procentului de grăsime, măsurați pierderea de grăsime procentul dvs. Metoda 2: Calculați procentul de grăsime corporală cu calculatorul lui Hodgdon și Beckett Înmedicii Hodgdon și Beckett au elaborat o formulă pentru a calcula procentul de grăsime al cuiva.

Au făcut asta pentru Marina SUA. Cu toate acestea, formula este mult mai complexă decât formula descrisă în metoda 1. Pentru a utiliza formula lui Hodgdon și Beckett, măsurați circumferința următoarelor părți ale corpului; Circumferința taliei tale: pentru bărbați aceasta este egală pe orizontală cu buricul și pentru femei în partea cea mai îngustă.

Este important să nu vă mențineți burta în timp ce măsurați. Circumferința gâtului: Așezați banda de măsurare chiar sub laringe și rulați-o ușor în față. De asemenea, femeile măsoară circumferința șoldurilor în cea mai mare parte.

Dacă ați măsurat circumferința diferitelor părți ale corpului, puteți introduce valorile în formule. Avantajele acestei metode Metoda este ușor de implementat, mai ales dacă utilizați un calculator online. Dezavantaje ale acestei metode Procentul de grăsime calculat este doar o estimare a procentului de grăsime real.

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate

Metoda 3: Calculați procentul de grăsime printr-o măsurare a pliurilor pielii Cu o măsurare a pliurilor pielii, măsurați de fapt densitatea unui pli specific pielii. Principiul funcționează după cum urmează: apucați un pli de piele cu degetul mare și arătătorul și îl îndepărtați cu atenție de corp.

În acest pierdere în greutate pierdere, separați pielea de mușchiul care este sub piele. Apoi așezați pliul pielii la aproximativ 1 centimetru sub degetele perpendiculare pe pliul pielii și fixați-l.

Acum eliberați pliul pielii și citiți pe contor cât de gros este pliul pielii.

măsurați pierderea de grăsime

Pentru o măsurare bună, repetați acest lucru de mai multe ori și luați scorul mediu al celor mai corespunzătoare măsurători. Acesta este scorul final. Pe baza acestor valori, vă puteți calcula procentul de grăsime utilizând calculatoare la îndemână.

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!

Acestea pot fi găsite pe internet. În general, o măsurare a pliurilor pielii se efectuează la 3, 4 sau 7 puncte fixe ale corpului.

  1. Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! - Blog de nutriție XXL
  2. Importanța procentului de grăsimi corporale și a pierderii în greutate
  3. Ia-ți corpul în modul de ardere a grăsimilor
  4. Pierdere în greutate de 10 zile

Cu o măsurare în 3 puncte îți măsori pieptul, abdomenul și coapsa. Cu o măsurare la 4 puncte îți măsori bicepsul, tricepsul, sub omoplat și deasupra coapsei. Cu o măsurare în 7 puncte, măsurați în sfârșit pliurile pielii la piept, abdomen, coapse, axilă, triceps, umăr și șold.

Avantajele acestei metode Este o metodă rapidă pentru a calcula procentul de grăsime. Puteți lua măsurarea acasă dacă aveți un contor cutanat, dar puteți avea și măsurarea luată de antrenori în sala de sport. Într-o sală de gimnastică bună există întotdeauna un număr de contoare de pliere a pielii.

Dezavantaje ale acestei metode Calculați doar procentul de grăsime din locul specific pe care îl măsurați și estimați celelalte locuri. Pentru a determina progresul dvs. Metoda 4: Calculați procentul de grăsime prin șocuri electrice O altă metodă pentru calcularea procentului de grăsime este prin administrarea unor șocuri electrice mici. Ideea din spatele acestui lucru este că sarcina electrică este mai bine condusă de țesutul muscular decât de țesutul adipos.

măsurați pierderea de grăsime

Cu cât sarcina revine mai repede la punctul de plecare, cu atât este mai mic procentul de grăsime. Aceste șocuri pot fi deja administrate dacă stai pe o scară specială cu picioarele goale.

Reguli de bază pentru pierderea de grăsimi

S-ar putea să nu pară cea mai plăcută metodă, dar de fapt nu este prea rău. Sarcina electrica este atat de mica incat nu simti nimic deloc.

măsurați pierderea de grăsime

Avantajele acestei metode Puteți calcula procentul de grăsime oriunde și oricând doriți, dacă utilizați această metodă. Dezavantaje ale acestei metode Trebuie să aveți o scală pe care este posibil un electro-diagnostic.

În multe cazuri, procentul de grăsime este determinat doar de jos, deoarece stai doar cu picioarele pe solzi. Există cântare în care trebuie să țineți și mânere, dar acestea sunt mai scumpe.

Metoda 5: Calculați procentul de grăsime cu ajutorul razelor X O scanare DEXA utilizează radiografii pentru a calcula procentul de grăsime. O mașină este utilizată pentru a măsura măsura în măsurați pierderea de grăsime diversele dvs. Procentul de grăsime este calculat pe baza acestui lucru. Nu trebuie să faceți multe pentru a vă calcula procentul de grăsime folosind această metodă. Mașina face toate lucrările, în timp ce vă întindeți pe un fel de canapea.

Dezavantaje ale acestei metode Costurile acestei metode sunt mari, cu siguranță în comparație cu celelalte metode. Calcularea procentului de grăsime cu ajutorul unei scanări DEXA poate fi făcută doar de cineva cu expertiză medicală. Metoda 6: Calculați procentul de grăsime în funcție de deplasarea aerului Totul are o anumită greutate, deci și aerul. Dar știați, de asemenea, că vă puteți calcula procentul de grăsime în funcție de greutatea aerului?

Aceasta se face într-o cabină specială. Apoi se măsoară deplasarea aerului și se determină volumul corpului. Acum puteți utiliza diferite formule pentru a calcula ce procent din greutatea corpului este format din grăsime și ce procent este considerat ca masă fără grăsimi.

Avantajele acestei metode Este o metodă precisă pentru măsurarea procentului de grăsime. Cu această metodă puteți determina procentul de grăsime relativ rapid. Dezavantaje ale acestei metode Calcularea procentului de grăsime cu această metodă este foarte scumpă.

Această metodă poate fi realizată doar de oameni cu experiență.

Deci depindeți de ei. Metoda 7: Calculați procentul de grăsime printr-o măsurare subacvatică Pe lângă calcularea procentului de grăsime cu ajutorul deplasării aerului, este posibil să faceți acest lucru și pe baza greutății apei. Teoria din spatele acestui lucru este că greutatea corpului tău în apă este la fel de grea ca și greutatea apei care este mișcată de corpul tău.

măsurați pierderea de grăsime

Cu această metodă trebuie să determinați atât greutatea corporală la o scară cât și cufundarea într-un recipient plin cu apă. Cu aceste date, mai multe formule pot fi completate din nou, astfel încât procentul de grăsime să poată fi calculat în măsurați pierderea de grăsime din urmă.

Avantajele acestei metode Această metodă asigură un calcul bun al procentului de grăsime. Dezavantaje ale acestei metode Calcularea procentului de grăsime folosind această metodă necesită mult timp în raport cu celelalte metode.

Prin urmare, vă puteți calcula procentul de grăsime în moduri diferite. O metodă este mai precisă decât cealaltă, dar are din nou dezavantaje care nu se aplică metodelor mai puțin precise.

Compoziția corpului și procentul de grăsime corporală

Prin urmare, nu este posibil să se identifice imediat o metodă care are o preferință absolută față de celelalte metode. Ceea ce este recomandabil este să alegeți întotdeauna aceeași metodă. Acesta este singurul mod de a determina cu adevărat dacă progresezi sau nu. Ce metodă este preferată pentru tine?

Informațiiimportante