Cea mai bună abordare a pierderii în greutate

Cum să arzi grăsimea fără a pierde musculatura
  • 10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus
  • Pierde în greutate semnul forței de muncă
  • Nu pot slăbi când sunt bolnav
  • Dacă da, ați putea fi gata să începeți o dietă și un program de exerciții pentru scăderea în greutate.
  • MÂNCATUL INTUITIV - o altfel de abordare pentru pierderea in greutate
  • Mindset: baza pierderii de grăsime de succes - XXL Blog nutriție

Mai mult decât atât, multe diete duc la acumularea kilogramelor în plus prin efectul yo-yo. Studii recente au dovedit ca aceasta abordare alimentara, care presupune un stil de viata normal, pana la urma, fara interdictii daunatoare inclusiv psihicului, are mai multe sanse de a avea succes pe termen lung decat dietele.

pierde în greutate iepuras

In locul concentrarii intensive pe pierderea in greutate, privarea de alimente, reducerea sau contorizarea caloriilor si eliminarea din dieta a anumitor alimente, scopul mancatului intuitiv este sa ii invete pe oameni cum sa manance intr-un mod care sa le asigure o relatie sanatoasa cu alimentele, o stare buna de sanatate si o greutate ideala. In esenta, obiectivul este acela de a avea un stil de viata sanatos, atat pentru fizic, cat si pentru psihic.

de exemplu, studii privind pierderea în greutate

Principiile mâncatului intuitiv Includ o alimentatie bazata pe trairile si procesele interioare, care transmit starea de satietate sau foame, permitand ca uneori sa mananci si in functie de dispozitie, conjuncturi sociale sau momentul zilei, fara a avea sentimente de vinovatie.

In plus, se pune accent pe un regim de viata bazat pe acceptare si grija fata de sine.

pierdeți în greutate grăsimi saturate

In principiu, nimic nu iti este interzis si nu exista un numar de calorii pe care sa-l respecti cu sfintenie. Desigur, intelegerea a ceea ce inseamna nutritie si viata activa care sa includa si activitati sportive sunt componente importante.

10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus

Accentul se pune pe respingerea notiunii de dieta, care atrage dupa sine si eliminarea sentimentelor de vinovatie, a stresului cronic si a pierderii echilibrului si conexiunii cu propriul corp. Practic, atunci cand esti urmarit tot timpul de stresul ca iei in greutate, uiti sa-ti asculti organismul si sa tii cont de nevoile lui. Odata ce elimini stresul si sentimentul de interdictie din ecuatia pierderii in greutate, mancatul intuitiv iti ofera o conexiune mentala mai buna cu nevoile tale.

Acest lucru ii ajuta pe cei mai multi oameni sa faca alegeri alimentare sanatoase mai des, sa asculte semnalele transmise de organism, in privinta momentului cand se simte satul sau infometat si sa-si respecte corpul ca fiind unic, indiferent de forma sa.

Persoanele care cea mai bună abordare a pierderii în greutate acest mod de a se hrani considera ca nu lipsa informatiilor despre ceea ce inseamna nutritie ii face pe oameni sa fie supraponderali si ii impiedica sa slabeasca, ci ca resorturile psihice din spatele acestei probleme sunt principala piedica.

Articolul a fost adăugat în coș. Mod de utilizare Consumați pentru nutriție în timpul postului intermitent sau ca pe un snack sănătos oricând doriți. În timpul postului intermitent alegeți două zile neconsecutive pentru zilele de post.

Studii numeroase au demonstrat insa ca lipsa stresului si a interdictiilor alimentare duce la un mai bun control al greutatii, diminuarea efectului yo-yo, scaderea incidentei dezechilibrelor alimentare si evitarea alegerilor alimentare gresite. Practic, mancatul intuitiv isi propune sa incurajeze un stil de viata mai sanatos, care sa ne impace cu alimentele interzise si sa ne tina la distanta de interdicitii, dezamagiri si acumularea mai multor kilograme decat am avut initial, dupa ce incheiem o dieta.

Pana la urma, ceea ce li se propune oamenilor este sa isi asculte corpul si sa aiba incredere in semnalele transmise de acesta.

Abstract Obiectiv: Menținerea pierderii în greutate reprezintă o provocare majoră în tratamentul obezității. Persoanele fizice adesea indică faptul că motivația în scădere determină încetarea comportamentelor eficiente de gestionare a greutății. Prin urmare, a fost evaluat un nou program de întreținere a pierderii în greutate, care vizează în mod specific factorii motivaționali. Măsurarea principală a rezultatelor: Greutatea evaluată la momentul inițial, 6 și 18 luni. Înregistrarea procesului: identificator clinic.

Cu alte cuvinte, mananca atunci cand iti este foame si opreste-te atunci cand creierul iti transmite senzatia de setietate.

Informațiiimportante