Cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime. Pași de bază și reguli dietetice pentru diabetul de tip 2

cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime

De ce push-up-ul este subestimat! Martie 28, Timp de citire: 10 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin În trecutul îndepărtat, când vroiai să creezi mai multă masă musculară și să impresionezi pe plajă, probabil că ai început să faci push-up-uri în dormitorul tău. Push-up a fost prima alegere pentru mulți oameni atunci când a fost vorba de mai multă forță și masă musculară pe acel corp superior.

Cu timpul, ai devenit mai puternic și ai ajuns la punctul că provocarea nu mai era acolo. Antrenamentele tale push-up au început să pară mai degrabă ca o sesiune cardio deghizată decât antrenament de forță și erai pregătit pentru o nouă provocare. Acesta a fost momentul în care v-ați înregistrat la sala de gimnastică locală și ați făcut schimb de iubit de împrumut pentru fratele său mai mare: presa de bancă.

Odată obișnuit cu presa de bancă și capabil să imprimați un set cu 20 de kilograme pe parte, nu te-ai uitat niciodată înapoi la push-up și acesta este doar un amintire frumoasă a începutului carierei tale de antrenament. De ce este păcatul etern Introducerea de mai sus va suna exact ca trecutul lor pentru mulți oameni.

  1. Program de nutriție: Timp pentru a construi masa musculară! - Blog de nutriție XXL
  2. A Folosit Cineva Flexumgel Compozitie Eleganza promovează eliminarea activă a tuturor substanțelor nocive un nutrient pe care majoritatea oamenilor nu îl obțin altfel și care joacă un rol important în controlul tensiunii arteriale.
  3. 6 pierderi de grăsime corporală în 6 săptămâni
  4. Nicio pierdere în greutate timp de o lună
  5. Flexumgel Unguent - FLEXUMGEL
  6. Cât timp să pierzi 15 grăsimi corporale
  7. Pierdere în greutate obsesie

Aceasta este o rușine din diverse motive. Push-up-ul este un exercițiu unic în comparație cu presa de pe multe fronturi și oferă mai multe avantaje, la care vom reveni într-o clipă. Aceasta este o risipă uriașă dintr-un motiv principal. Push-up-ul este considerat un exercițiu de greutate corporală, punct. Oamenii de multe ori nu văd posibilitatea de a crește push-up-ul și atunci este logic că te-ai săturat de acest exercițiu foarte repede.

Marea diferență este pur și simplu ce parte a corpului se mișcă și diferența de greutate. Când îl privim așa, genuflexiunea este, de asemenea, un exercițiu de greutate corporală, la urma urmei, întregul corp se mișcă de la genunchi. Cu toate acestea, există foarte puțini oameni care efectuează genuflexiuni cu greutate corporală doar pentru restul vieții din acest motiv, deoarece este necesară o încărcătură suplimentară pentru a face stimulul de antrenament suficient.

cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime slim down în tagalog

Concluzia este că push-up-ul este scăzut deoarece nu mai este suficient de greu. Cu toate acestea, nu se realizează că puteți face acest exercițiu mai greu. La sfârșitul acestui blog, vă vom arăta exact cum.

Dar mai întâi, să vedem de ce push-up-ul este atât de subevaluat! Înapoi la elementele de bază În primul rând, push-up-ul este un exercițiu compus și, prin urmare, poate fi folosit ca exercițiu de bază pentru antrenamentul dvs.

Cum să faci corpul să se descompună grăsime, grăsime albă

Ce este exact un exercițiu compus? Push-up-ul este un exemplu de exercițiu compus. Mușchiul cu gantere este un bun cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime de exercițiu de izolare în care se antrenează numai pieptul. Ce face exercițiile compuse atât de bune? La urma urmei, antrenați mai multe grupuri musculare într-o singură mișcare și, prin urmare, vă antrenați mai eficient.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid: Account Options
  • De ce push-up-ul este subestimat! - Blog de nutriție XXL

În plus, compușii permit de obicei o sarcină mai grea. Drept urmare, ele creează un stimulent de antrenament mai eficient pentru grupele musculare antrenate. Asta nu înseamnă că exercițiile de izolare sunt inutile.

Obțineți obiective împreună!

Cu toate acestea, acestea devin mai importante doar odată ce avansați mai departe. La fel ca presa de pe bancă, push-up-ul permite o gamă completă de mișcare care este clar definită, și anume până când pieptul atinge solul. Când se folosește o creștere, este chiar comparabilă cu o presă cu gantere în care mișcarea crește doar ușor. Cu toate acestea, până în prezent nicio proprietate care nu se aplică presei de la bancă.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Comentarii
  • Cum mănâncă diabeticii. Alimentație adecvată pentru diabet. Principiile terapiei nutriționale

Așa că trecem repede la următorul punct! Lanț închis pentru mai multe câștiguri Prima diferență majoră față de presa de bancă este aceea că push-up-ul este un cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime cu lanț închis, în timp ce presa de bancă este un exercițiu cu lanț deschis.

🍀 7 tipuri de grasime si cum sa scapi de ea - Eu stiu TV

Ce înseamnă asta? Lanțul spune ceva despre obiectul care se mișcă în timpul unui exercițiu. Cu un lanț deschis obiectul gantera, barele, cablul sau dispozitivul se mișcă și cu un lanț închis corpul se mișcă.

cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime pierde in greutate pentru totdeauna

Întrebați un număr de persoane aleatorii care exercitarea este mai bună. Trageți în sus sau trageți în jos? Majoritatea oamenilor vor opta pentru extragere. Presă ghemuită sau picior? Majoritatea oamenilor sună orbește. Înmuiere sau împingere prin cablu? Scufundarea este cel mai complet exercițiu. Este posibil să fi observat, cum ard grasimile interne în exemplele de mai sus este întotdeauna exercițiul cu lanț închis, care este adesea ales ca cel mai bun exercițiu.

Acesta nu este doar ceva ce spune intuiția noastră, ci și ceva pe care cercetările l-au găsit. De exemplu, activarea cvadricepsului și a hamstringului este mai mare la ghemuțe decât la apăsările de picior [1]. Împingerea este, de asemenea, la fel de capabilă să creeze rezistență la banca de presă ca și banca propriu-zisă [2]. Prin urmare, aceste concluzii sugerează că avansurile ca exercițiu cu lanț închis au caracteristici superioare în comparație cu presa de banc.

Cercetările constată de obicei că exercițiile cu lanț închis nu sunt numai mai bune pentru mușchii tăi, ci și pentru articulațiile și țesutul conjunctiv, ceea ce ne aduce la următorul punct.

Meniu cont utilizator

Nu mai sunt plângeri la umăr! Un umăr dureros este un fenomen comun în sala de sport. Mai devreme sau mai târziu, aproape toată lumea va trebui să se ocupe de acest lucru, într-un grad blând sau mai rău.

cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime au nevoie de ajutor serios pentru pierderea în greutate

Acesta este adesea rezultatul preselor de pe bancă. Presiunea de bază este, desigur, făcută foarte mult și, ca urmare, există o șansă imediată ca oamenii să fie răniți ca urmare. În plus, tehnica slabă și greutățile supraponderale sunt o practică comună în presa de bancă. Eul este adesea, din păcate, mai puternic decât corpul.

Dar să presupunem că cineva execută perfect presa de bancă. De asemenea, în această situație, push-up-ul are o margine pe bancul de presă. Ceva care poate fi întotdeauna o problemă cu presa de bancă este că umerii sunt fixați pe bancă.

Acest fapt, în sine, face presarea bancului stresant pentru umeri și crește șansa ca o apariție să aibă loc. Aceasta înseamnă că strângeți omoplatele.

cel mai bun compus se mișcă pentru pierderea de grăsime Pierderea în greutate top 10

Aceasta creează o bază stabilă din care poți produce mai multă putere și este, de asemenea, o poziție mai sigură pentru umerii tăi.

Informațiiimportante