Cel mai bun moment pentru a mânca pentru a arde grăsime,

Mulți oameni consideră carbohidrații o parte importantă a unei diete echilibrate, în timp ce alții cred că ar trebui să fie limitați sau evitați în întregime.

  1. Действительно, так оно и .
  2. Я собираюсь всех успокоить.
  3. Hep c te fac să slăbești

Cu toate acestea, nu toate carbohidrații sunt în detrimentul sănătății tale. De fapt, cercetările arată că acestea pot juca un rol important în obiectivele dvs.

Indiferent dacă alimentația dvs. Acest articol discută dacă există cel mai bun moment pentru a mânca carbohidrati. Diferite tipuri de carbohidrati Carbohidrații sunt unul dintre cei trei macronutrienți, alături de grăsimi și proteine.

Sunt sursa preferată de combustibil a corpului tău și furnizează 4 calorii pe gram.

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii. Urmează aceste 13 sfaturi infailibile de nutriție pentru a te ajuta să scapi de grăsimea corporală nedorită — repede. Dacă vrei să îți fibrezi fizicul să lămurim un lucru: Trebuie să consumi mai puține calorii decât arde corpul într-o zi pentru a da jos kilogramele nedorite.

Majoritatea glucidelor sunt defalcate în glucoză, un tip de zahăr care poate fi utilizat cu ușurință pentru energie 2.

Există două tipuri principale de carbohidrați dietetici 3 : Carburi simple. Acestea conțin una sau două molecule de zahăr. Alimentele bogate în carbohidrați simpli includ zahăr, fructe, suc de fructe, miere și lapte. Carburi complexe. Acestea au trei sau mai multe molecule de zahăr. Alimentele bogate în carbohidrați complexe includ ovăz, orez brun, quinoa și cartofi dulci. În general, glucidele complexe sunt mai sănătoase, deoarece ambalează mai mulți nutrienți și fibre și durează mai mult timp pentru a digera, ceea ce le face o opțiune de umplere mai mare 3.

Acestea fiind spuse, carbohidrații simpli pot fi o sursă mai bună de combustibil în unele cazuri, mai ales dacă aveți un antrenament care începe într-o oră. Acest lucru se datorează faptului că corpul tău le descompune și le absoarbe mai repede 4.

Cel mai bun moment pentru a mânca pentru a arde grăsime carbohidrații sunt o sursă importantă de combustibil, consumul prea mult poate duce la creșterea în greutate.

Dacă mănânci mai multe carbohidrate decât corpul tău are nevoie, acestea sunt păstrate ca grăsime pentru utilizare ulterioară. Deși carbohidrații complexi sunt în general opțiunea mai sănătoasă, carbohidrații simpli pot fi utili în situațiile în care ai nevoie de energie rapid, cum ar fi cu o oră înainte de antrenament.

Există cel mai bun moment pentru a mânca carbohidrati? Vă puteți întreba dacă timpul contează când vine vorba de consumul de carbohidrați. Următoarea secțiune revizuiește cercetarea cu privire la cel mai bun moment pentru a mânca carbohidrati pentru diferite obiective. A pierde cel mai bun moment pentru a mânca pentru a arde grăsime greutate Când vine vorba de pierderea de grăsime, cercetarea cu privire la cel mai bun moment pentru a mânca carbohidrați este inconsistentă.

Într-un studiu de 6 luni, 78 de adulți obezi li s-a cerut să urmeze o dietă cu conținut scăzut de calorii, care presupunea consumul de carbohidrati, fie doar la cină, fie la fiecare masă.

Arderea Grăsimilor

Grupul numai pentru cină a pierdut mai multă greutate totală și grăsime corporală și s-a simțit mai plin decât cei care mâncau carbohidrați la fiecare masă 5. În schimb, un alt studiu efectuat la 58 de bărbați obezi, după o dietă cu conținut scăzut de calorii, cu mai multe carbohidrați la ce putem mânca pentru pierderea în greutate sau la cină, a constatat că ambele diete au fost la fel de eficiente pentru pierderea de grăsime6.

Între timp, un studiu recent a observat că corpul tău este mai bun la arderea glucidelor dimineața și la grăsimi seara, ceea ce înseamnă că carbohidrații ar trebui să fie consumați mai devreme în timpul zilei, pentru a arde optim grăsimea 7.

De asemenea, mai multe studii indică faptul că creșterea în greutate tinde să apară cu consumul de mai multe calorii mai târziu în zi, astfel încât mesele mai mari, bogate în carbohidrați seara, pot împiedica pierderea de grăsime 8, 9, Datorită acestor rezultate mixte, nu este clar dacă există cel mai bun moment pentru a mânca carbohidrati pentru pierderea de grăsime.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Arzător de grăsime slab efx unde pot să iau pastile phen fen online produs pt arderea grasimilor.
  • Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.
  • Poti pierde grasimea corporala pe dbol
  • Im 42 si vreau sa slabesti
  • Я хочу поговорить о том, что _на самом деле_ здесь происходит.
  • Она была одна, как и хотела.
  • Povești nesănătoase despre pierderea în greutate

În plus, aportul total de carbohidrați este probabil mai important decât timpul, deoarece consumul de prea multe carbohidrate sau calorii din alți nutrienți poate împiedica pierderea în greutate Aveți scopul de a alege mai multe carbohidrate complexe bogate în fibre, cum ar fi ovăzul și quinoa peste carbohidrații rafinați, precum pâinea albă, pastele albe și produsele de patiserie, întrucât primele sunt în general mai umplute.

Pentru a construi mușchi Glucidele sunt o sursă importantă de calorii pentru persoanele care doresc să construiască masa musculară.

Pastile de ardere grasimi suedia Cele mai bune pastile de dietă care funcționează rapid ard grăsime arzător natural de grăsime din burtă într-o săptămână care sunt cele mai bune pastile de slăbit xenical.

Cu toate acestea, doar câteva studii au avut în vedere aportul de carbohidrați în timp pentru acest scop. Acestea fiind spuse, atunci când se antrenează rezistența, corpul tău se bazează semnificativ pe carbohidrați ca sursă de combustibil, așa că o masă sau o gustare pre-antrenament bogată în carbohidrați te poate ajuta să te performezi mai bine la sală 1.

EXISTĂ CEL MAI BUN MOMENT PENTRU A MâNCA CARBOHIDRATI? - FITNESS -

În plus, carbohidrații au un efect de economisire a proteinelor, ceea ce înseamnă că organismul preferă să utilizeze carbohidrați pentru energie în loc de proteine. Mai mult decât atât, consumul de carbohidrați după un antrenament poate încetini descompunerea proteinelor care apar după antrenament, ceea ce poate ajuta la creșterea mușchilor Totuși, pentru majoritatea oamenilor, consumul de cantități adecvate de carbohidrați complecși sănătoși pe parcursul zilei este mai important pentru construirea mușchilor decât timpul.

Pentru performanță atletică și recuperare Sportivii și persoanele care fac efort intens pot beneficia de cronometrarea aportului de carbohidrați.

  • Comentarii Recomandate Arde mai multe grăsimi dimineața adăugați pastile de dietă rapidă pentru a slabi la burta De aceea o sesiune cardio dupa ridicatul greutatilor are acelasi efect ca si efectuarea exercitiilor cardio pe stomacul gol.
  • Cu totii ne dorim un corp cat mai atragator si impresionant, iar pentru marea majoritatea dintre noi acest lucru inseamna o combinatie intre arderea grasimilor si construirea muschilor.
  • Cantatul te face sa slabesti
  • Arzător de grăsimi xls
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid
  • Raspunsul este: oricand!
  • Slăbește mănâncă mult

Cercetările arată că consumul de carbohidrați înainte și după un antrenament poate ajuta sportivii să facă mai mult timp și să se recupereze mai repede. De asemenea, reduce leziunile și durerile musculare 1.

Acest lucru se datorează faptului că exercitarea timp îndelungat îți poate epuiza depozitele de glicogen muscular forma de depozitare a carbohidrațilorcare sunt principala sursă de combustibil a corpului tău.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Consumul de carbohidrați cu cel puțin 3—4 ore înainte de un antrenament poate ajuta sportivii să facă exerciții pe perioade îndelungate, în timp ce consumarea acestora în 30 de minute până la 4 ore după un antrenament vă poate ajuta să vă restabiliți depozitele de glicogen 1, În timp ce sportivii și persoanele care exercită de mai multe ori pe zi pot beneficia de aportul de carbohidrați în timpul antrenamentelor, cercetările indică faptul că este mai puțin important pentru persoana obișnuită.

Pentru dieta ketogenă Dieta ketogenă, sau keto, este o dietă proteică foarte scăzută în carbohidrați, cu conținut ridicat de grăsimi, moderată, folosită adesea pentru a pierde în greutate. De obicei, implică restricționarea aportului de carbohidrați la mai puțin de 50 de grame pe zi pentru a atinge și menține cetoza, o stare metabolică în care corpul tău arde grăsimi pentru combustibil în loc de carbohidrați În prezent, dovezi care sugerează că sincronizarea aportului de carbohidrați pentru a ajuta la scăderea în greutate pentru o dietă keto.

Cu toate acestea, dacă sunteți o persoană activă, sincronizarea aportului de carbohidrați în jurul antrenamentelor dvs. Aceasta este cunoscută sub scădere în greutate în bhavnagar de dietă ketogenă vizată Mai mult, dacă aveți insomnie în timpul unei diete ketogene, consumul de carbohidrați mai aproape de culcare vă poate ajuta să vă relaxați și să adormiți mai repede, conform unor cercetări 23, Cu toate acestea, aportul de carbohidrați în timp în jurul antrenamentelor poate aduce beneficii sportivilor și persoanelor care fac efort fizic.

Linia de jos Carbohidrații pot juca un rol important în multe obiective de sănătate și fitness. Sportivii și persoanele care se antrenează de mai multe ori pe zi își pot îmbunătăți performanța consumând carbohidrați înainte de un antrenament și pot accelera recuperarea consumându-le după aceea.

Totuși, pentru persoana obișnuită, sincronizarea pare să fie mai puțin importantă decât alegerea glucidelor complexe de înaltă calitate și urmărirea aportului total de calorii.

Informațiiimportante