De ce vrem să slăbim. Cele mai comune greșeli pe care le facem când vrem să slăbim

de ce vrem să slăbim

Nu aștepta să ți se facă foarte foame

Regină va fi doza, tot timpul. Oamenii ajung ușor la supraponderalitate și slăbesc foarte greu. Din păcate aportul caloric este o chestiune mult subestimată și ne trezim cu numeroase kilograme în plus.

Vrem să le dăm jos rapid, vrem să ne pregătim trupurile pentru sezonul estival, vrem să ne recâștigăm stima de sine. Apelăm la tot felul de trucuri până la torturi de-a dreptul, cu înfometări, diete cumplite, suplimente care promit minuni și nu fac nimic în afara faptului că golesc rapid niște buzunare.

Cheia în orice alimentație este moderația. Detoxifierea este făcută tot timpul în corp de către rinichi, ficat, plămâni, piele, organe ce scot toxinele a se citi cu precădere produși de metabolism într-un mecanism controlat cu precizie.

Formular de căutare

Nu există suculețe sau alimente pentru detox. Detoxul promovat peste tot nu are niciun sens. Nu va ajuta nici la slăbit, pentru că sucurile fresh sunt de regulă bogate în calorii. Dieta fără gluten impusă celor care nu au boală celiacă este o manipulare grosolană, fără efecte benefice dovedite. Din contră.

Aboneaza-te la newsletter-ul COSMO

Sportul nu este neapărat necesar pentru slăbire. Crucial este aportul de calorii, din păcate mult subestimat în zilele noastre. Slăbim prin alimentație, sportul ne ajută să ne menținem sănătoși.

blisovi fe slabire cum să elimini grăsimea din organism

Înlocuitorii de zahăr nu sunt alternative perfecte. Ei cresc riscul de diabet, boli cardiovasculare sau neurologice.

  • Slăbește porții mai mici
  • Pierdere în greutate sigură 6 săptămâni

Unii sunt hipocalorici, alții acalorici, dar se vor consuma cu moderație. Sucurile de fructe nu sunt neapărat sănătoase.

Ce efecte nocive poate avea infometarea cand vrem sa slabim | Medlife

Se pot consuma mai degrabă smoothie-uri pe bază de legume și verdețuri, care sunt sănătoase și nu conțin multe zaharuri. Suplimentele alimentare nu au nicio valoare în prezența unei diete sănătoase și în lipsa unor carențe identificate de medic. Suplimentele nu vor duce la slăbire.

Sistem imunitar slabit; Oase slabite si osteoporoza.

Atenție la medicamentele promovate peste tot, pentru că pot da reacții adverse considerabile. Printre puținele medicamente acceptate pentru slăbit se află orlistatul, dar acesta va ajunge în posesia pacientului numai la recomandarea unui medic se găsește mai greu în țara noastră oricum.

cum să pierzi greutatea corporală mai mică în mod natural pierderea în greutate a irisinei

Nimeni nu trebuie să dea jos zeci de kilograme într-o lună. Este nociv pentru corp și există riscuri de litiază biliară, pancreatită acută și alte afecțiuni în asemenea situații. În condiții excepționale obezitate morbidă care pune viața în pericol imediat și sub supravegherea unei echipe de medici, se pot topi rapid kilogramele, dar altfel nu.

Optimizarea masei corporale se va face ideal cu ajutorul medicului specialist în diabet și boli de nutriție, cu o anchetă alimentară riguroasă, cu un consult detaliat, cu investigații făcute. Orice boală de fond se va trata sau va fi ținută sub control la specialist spre exemplu hipotiroidismul, diabetul, boala Cushing.

pierde grăsime, dar nu pierde în greutate xxl fatkiller

Au apărut foarte mulți nutriționiști și cum să crești mai înalt și să slăbești grijă în a-i alege pe cei care dau dovadă de profesionalism, bun simț, moderație, acceptând utilitatea medicului ca pilon principal în procesul de optimizare a masei corporale. Așa-numiții regi ai slăbitului ar trebui evitați; nu fac decât să se îmbogățească prin utopii livrate tot timpul. Corpul uman are nevoie de aproximativ de kilocalorii pentru a susține toate procesele bazale respirație, digestie, circulație, control temperatură, alte linii metabolice.

pierde grăsime ca tine cum folosiți arzătoarele de grăsime

O masă îmbelșugată poate ajunge lejer la peste de kilocalorii. Coroborându-se cu lipsa de activitate fizică, diferența se va duce în țesutul adipos, va crește riscul de diabet, de boli cardiovasculare, va distruge stima de sine, va genera cercuri vicioase cumplite. Analiza atentă a caloriilor ingerate contează enorm.

Dincolo de curele de slabire “minune”: Cum sa slabesti sanatos cu sfaturi care chiar functioneaza

Grijă mare la fructe. Cele mai multe sunt foarte de ce vrem să slăbim în carbohidrați și îngrașă. Pentru slăbit se va pune accent pe legume și verdețuri. Legumele se vor consuma cu prioritate. Verdețurile au o importanță aparte, pentru că pot ține stomacul plin, sunt bogate în fibre, nu au multe calorii, stimulează secreția unor substanțe importante în procesul digestiv. Prudență la zahăr și grăsimi.

Nu vom evita grăsimile animale, dar le vom consuma în cantități mici. Nu vom face exces de grăsimi vegetale. Nu vom evita colesterolul, pentru că are roluri extrem de importante în corp învelișuri neuronale, constituent al peretelui celular, component al anumitor hormoni.

nu mă va ajuta zahărul să slăbesc 1 lună 20 kg pierdere în greutate

Sucurile carbogazoase conțin sute de grame de zahăr care stimulează brutal secreția de insulină, părăsesc repede stomacul, cresc brusc glicemia. Se vor consuma rarisim. Cei mai buni adjuvanți în orice cură sunt apa, voia bună și odihna.

Uită cuvântul dietă

Și sexul, să nu ne sfiim, că tot am deschis rubrica de educație sexuală, atât de necesară. Cafeaua poate să promoveze arderea accelerată a grăsimilor. Hidratarea este deosebit de importantă. După un pahar băut de dimineață la trezire, beți apă în mod constant.

  • Pierde 6 la sută grăsime corporală
  • Constipația te face să slăbești

Sucurile carbogazoase sunt nocive. Chiar și cele dietetice, fără zahăr, cresc riscul cardiovascular. Beți apă simplă, dar ascultați-vă mecanismele corpului și nu exagerați. Puteți face un sport care să nu solicite mult articulațiile. Înotul e aici un exemplu minunat. Țineți minte însă că toată cheia va sta în alimentație și mult mai puțin în sportul făcut. Având multe kilograme în plus, alergatul va suprasolicita mai ales articulațiile inferioare, cauzând mari probleme distrugeri de cartilaje, chiar artroză.

Slăbitul nu trebuie să fie un chin, ci atingerea unor principii sănătoase care devin rutină. Nu trebuie să vă fie rușine să apelați la psiholog. De multe ori, fondul emoțional dezechilibrat conduce la tulburări alimentare și există cercuri vicioase ce trebuie rupte.

Procesul de slăbit nu trebuie să fie dificil, însă există anumite greșeli pe care foarte multe persoane le fac. Află care sunt acestea și cum să le eviți, pentru a slăbi mai ușor și eficient. Ții diete Nu dietele sunt cheia succesului, ci alimentația sănătoasă de fapt, un stil de viață sănătos.

Puneți preț pe somn, opt ore pe zi sunt sfinte. Cea mai bună dietă cu cele mai multe studii pe impactul asupra sănătății este cea mediteraneană, în care se consumă pește, brânzeturi, verdețuri, ulei de măsline, multe legume, toate cu comunicare cu cei dragi, cu voie bună, cu relaxare.

Carnea este necesară în existența omului. Se recomandă consum moderat, o porție va fi cât palma fără degeteinclusiv în grosime. Peștele poate fi consumat de ori pe săptămână. Lângă carne cel mai bine vor sta verdețurile și legumele, care umplu stomacul, dau sațietate, sunt bogate în fibre, vitamine și minerale, sunt destul de sărace în calorii.

Cele mai comune greșeli pe care le facem când vrem să slăbim

Orice masă trebuie să se supună bunului simț, de ce vrem să slăbim alimente în cantitate mică și voie bună în cantitate mare. Un material de dr. Vasi Rădulescu, fondator  www. Oana Ciobanu.

Informațiiimportante