Pierdere în greutate de 25 de kilograme în 2 luni

Rețete pierdere in greutate

Dacă vrei să slăbești și să-l ții cu adevărat, trebuie să faci ajustări la modul în care trăiești. Pregătirea pentru a pierde 25 de lire sterline Vorbeste cu medicul tau. Pierderea a 25 de kilograme în două luni este un obiectiv ridicat. Datorită tipului de dietă și a planului de exerciții pe care acest tip de pierdere în greutate o cere, va fi o idee inteligentă să discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe pierderea în greutate.

Gestionarea dietei tale

O dietă cu conținut scăzut de calorii, împerecheată cu mult exercițiu este în general sigură pentru majoritatea oamenilor; cu toate acestea, discutați cu medicul dumneavoastră despre exact ce tip de dietă și exerciții fizice intenționați să faceți. Vor putea să vă spună dacă acest lucru este sau nu sigur pentru condițiile dvs. Vorbiți cu un dietetician înregistrat. Acești profesioniști în nutriție vă vor putea ghida pe un regim alimentar adecvat pentru a vă îndeplini obiectivul.

Este posibil să vă poată oferi un plan specific de masă, tipuri de alimente pe care să le includeți și ce să evitați. Discutați cu medicul dumneavoastră dacă acesta este cu adevărat un obiectiv atins. Cineva care are Pierdere în greutate de 25 de kilograme în 2 luni de kilograme în greutate ar putea să piardă 25 de kilograme în două luni, dar cineva care are 20 de kilograme în exces nu poate.

arsură de grăsime 100

Nu este realist pentru majoritatea persoanelor care au supraponderale Pierdere în greutate de 25 de kilograme în 2 luni în IMC peste 25 de ani, dar sub 29 de ani să piardă 25 de kilograme în două luni. În plus, dacă sunteți obez IMC peste 30 de anivă poate fi dificil să încorporați exercițiul necesar pentru o astfel de dietă.

Alergarea, joggingul, aerobicul și exercițiile fizice care necesită eforturi majore pot provoca prea mult disconfort pentru cineva care este obez. În plus, trebuie să discutați despre riscul dietei yo-yo. Pierderea rapidă în greutate doar pentru a o pune din nou provoacă unele riscuri majore pentru sănătate și este de fapt considerată destul de periculoasă. Vă puteți pune în pericol pentru boli de inimă, cancer și diabet; deteriorarea arterelor; mai puțină energie; irosire musculară; și niveluri mai mari de grăsime corporală.

Începerea unui jurnal va fi un instrument bun pentru dieta și programul dvs. Utilizați un jurnal de pix și hârtie sau o aplicație pentru smartphone pentru a urmări o varietate de factori care vă vor ajuta să vă monitorizați progresul.

tehnologie purtabilă pentru pierderea în greutate

Jurnalizează tot ce mănânci în jurnalul tău. Acest lucru vă va ajuta să vă răspundeți, dar vă va oferi și informații bune dacă nu vedeți rezultatele dorite, deoarece puteți privi înapoi și puteți vedea unde puteți reduce mai 30 kg povești de succes în pierderea în greutate calorii. Din nou, acest lucru vă poate ajuta să vă păstrați calea și să vă ajutați să calculați câte calorii ardeți.

În cele din urmă, urmăriți progresul.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Aceasta poate însemna pierderea în greutate sau măsurători. Dacă nu vedeți rezultatele dvs. Construiți un grup de suport.

TOP SFATURI

Pierderea a 25 de kilograme în două luni va fi dificilă. Va trebui să faceți o varietate de schimbări în dieta și stilul dvs. Aceste schimbări pot fi dificil de întreținut în fiecare zi timp de două luni. Un grup de sprijin te poate ajuta să rămâi puternic pe parcursul celor două luni. Caută oameni care te vor ajuta să rămâi pe cale.

Beneficiile postului intermitent pentru pierderea în greutate

Este posibil ca unii oameni să nu vă încurajeze în momentele grele și nu ar trebui să fie incluși în grupul dvs. Pierderea în greutate și obținerea în formă este un obiectiv comun și găsirea unui prieten care să meargă împreună cu tine face călătoria mai distractivă.

cel mai bun mod de a pierde în greutate pentru luptă

De asemenea, puteți consulta grupuri de asistență online sau forumuri ale altor persoane care încearcă să slăbească. Acest lucru vă poate permite să vă conectați cu alte persoane în orice moment al zilei.

Scrie-ți dieta și planul de exerciții fizice.

Există mai multe metode de post intermitent.

Pentru a vă menține organizat și pe cale, fă-ți timp pentru a-ți scrie dieta dorită și planul de exerciții fizice. Aceste planuri vă vor răspunde la toate întrebările despre cum veți pierde 25 de kilograme în două luni. Începeți cu planul dvs. Pentru a pierde cele 25 de kilograme, va trebui să efectuați cele mai multe schimbări în dieta dvs. De asemenea, va trebui să fiți cel mai strict cu dieta dvs.

  • Scăderea în greutate pierdere în greutate
  • Zer arzător de grăsimi

Dieta are cel mai mare efect asupra pierderii în greutate. Apoi, construiți un plan de masă care să se încadreze în acel plan de calorii. Includeți fiecare masă, gustare și băutură pe care intenționați să o consumați pe parcursul zilei. Gestionarea dietei tale Taie caloriile.

Pentru a pierde în greutate, va trebui să vă modificați dieta reducând cantitatea totală de calorii pe care o consumați în fiecare zi. Pentru a pierde 25 de kilograme în două luni, va trebui să tăiați o cantitate semnificativă de calorii în fiecare zi.

20+ Best Rețete pierdere in greutate images in | sănătate, diete, sănătate și fitness

În general, pierderea în greutate sigură este considerată a fi aproximativ 1 - 2 kilograme de pierdere în greutate în fiecare săptămână. Va trebui să tăiați cel puțin de calorii zilnic. Un kilogram este echivalent cu 3. Pentru a atinge acest obiectiv, va trebui să pierdeți 1. Deși va trebui să tăiați o cantitate semnificativă de calorii în fiecare zi, de obicei nu este recomandat de către profesioniștii din domeniul sănătății să consume mai puțin de 1. Un nivel caloric mai mic decât acesta poate să nu vă permită să consumați suficienți nutrienți vitali de care corpul dvs.

În plus, respectarea constantă a unei limite de calorii prea scăzute poate duce la pierderea masei musculare slabe, nu a masei grase. Este posibil să vă încetinească metabolismul și să vă determine corpul să se agațe efectiv de grăsime în loc să-l verse, deoarece corpul dvs.

Treceți pe carbohidrați. Multe studii arată că unul dintre planurile de dietă care duce la pierderea în greutate cea mai rapidă este o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați. Aceste diete nu numai că te ajută să slăbești mai repede, dar, de obicei, duc la pierderea mai multor grăsimi în comparație cu masa musculară slabă. Carbohidrații se găsesc într-o varietate de alimente, inclusiv: legume amidonice cum ar fi cartofi sau mazăreleguminoase fasole și lintefructe, produse lactate și boabe.

Concentrați-vă să minimalizați cele mai bogate grupuri de alimente bogate în carbohidrați, precum cerealele, legumele cu amidon și unele fructe. Mulți nutrienți găsiți în alimente precum cerealele sau legumele amidonice sunt consumate cu ușurință din alte grupuri alimentare.

Pregătirea pentru a pierde 25 de lire sterline

Limitarea acestora pentru o perioadă scurtă de timp, de două luni, nu este considerată nesănătoasă. Deși fructele sunt un aliment bogat în carbohidrați, nu trebuie să evitați toate fructele. Alegeți să aveți cantități minime, mici de fructe în fiecare săptămână.

Slăbești cu postul intermitent?

Alegeți, de asemenea, fructe cu conținut mai scăzut de zahăr precum: merișoare, zmeură, mure și căpșuni. Dacă urmați o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, mai există două grupuri alimentare care sunt considerate cu un nivel scăzut de carbohidrați. Legumele proteice și non-amidonice sunt cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut scăzut de calorii și bogate în nutrienți, ceea ce le face o pereche excelentă pentru pierderea rapidă în greutate.

O porție este de aproximativ 3 - 4 o sau de dimensiunea unui pachet de cărți. Limitați gustările și păstrați-le cu conținut scăzut de calorii. Atunci când tăiați o cantitate semnificativă de calorii din dieta dvs.

Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice ⋆ zoso blog

Planificarea unor gustări sănătoase, care să scadă în greutate este o necesitate. Dacă încercați să urmați un plan mai rapid de pierdere în greutate, va trebui să vă asigurați că gustările se încadrează în obiectivul dvs. De obicei, o gustare de - de calorii va funcționa bine în planul dvs.

După ce am ținut cu strictețe regimul am dat jos 11 kilograme până în prezent, iar soțul meu — 22 kilograme.

Includerea a două sau mai multe s-ar putea să vă atingă obiectivul caloric zilnic. Pentru a vă potrivi cu dieta bogată în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați, alegeți gustări care prezintă și cantități mai mari de proteine.

Cum să pierzi 25 de lire în două luni | autovehicule-rutiere.ro

De asemenea, gustați doar dacă vă simțiți cu adevărat foame sau aveți nevoie de un impuls pentru un antrenament. Dacă gustați inutil, ceea ce poate duce la o pierdere în greutate mai lentă sau un platou. Bea lichid adecvat. A bea suficiente lichide hidratante în fiecare zi este esențial pentru sănătatea generală.

TOP SERVICII

De asemenea, va deveni și mai important cu pierderea rapidă în greutate și cu cantități mai mari de activitate fizică.

Când pierdeți în greutate, în special atunci când sunt asociați cu intensitate mai mare sau cu cantități mai mari de cardio, va trebui să vă asigurați că beți suficient pentru a vă rehidrata după antrenamente și a rămâne hidratat pe parcursul zilei.

Aceasta va depinde și de exercițiul dvs. Băuturile precum apa, apa aromată, cafeaua cu decaf și ceaiul sunt cele mai bune alegeri. Adăugarea în activitatea fizică Faceți suficient exerciții cardio. Deși exercițiile fizice nu sunt responsabile pentru o mare parte din pierderea în greutate, atunci când ai un obiectiv ridicat de pierdere în greutate, va trebui să crești cu adevărat cantitatea de exerciții cardio pe care o faci în fiecare zi. Cei mai mulți profesioniști din domeniul sănătății recomandă să includă cel puțin de minute de exerciții cardio în fiecare săptămână; [19] X Centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de Sănătate și Servicii Umane.

Informațiiimportante