Viteza metabolică de repaus grăsime

Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza

Linia de jos Metabolismul tău este motorul chimic care te menține în viață.

viteza metabolică de repaus grăsime Fiji lagăr de pierdere în greutate

Viteza cu care rulează variază în funcție de individ. Cei cu metabolism lent au tendința de a avea mai multe calorii rămase, care sunt păstrate sub formă de grăsime.

  • 10 sfaturi care iti readuc metabolismul pe drumul cel bun - SuperDiet
  • Metabolismul și greutatea corporală - Accent Montreal
  • 9 factori importanti care va pot influenta metabolismul
  • Răspunsul ni-l oferă nutriționistul- dietetician d-na Konstantina Papadimitriou- și este pozitiv.
  • Persoanele care au un metabolism rapid sunt cele folosesc caloriile mult mai rapid decat acele persoane cu un metabolism mai lent.
  • Valoarea netă a pierderii în greutate
  • Arderea grasimilor iv
  • 30 kg povești de succes în pierderea în greutate

Pe de altă parte, cei cu metabolism rapid ard mai multe calorii și sunt mai puțin susceptibili să acumuleze multă grăsime. Acest articol trece în revistă de ce unii oameni au un metabolism rapid și cum îți poți accelera metabolismul pentru a arde mai multe calorii.

Cum se calculează viteza de metabolizare în repaus

Ce este Metabolismul? Metabolismul se referă la toate procesele chimice din corpul tău. Cu cât metabolismul tău este mai rapid, cu atât mai multe calorii are nevoie de corpul tău.

viteza metabolică de repaus grăsime slăbire în calea mea

Metabolismul este motivul pentru care unii oameni pot mânca foarte mult fără să crească în greutate, în timp ce alții par să aibă nevoie de mai puțin pentru a acumula grăsime. Viteza metabolismului dvs. Este numărul de calorii pe care îl arzi într-o anumită perioadă de timp, cunoscut și sub denumirea de cheltuieli de calorii. Rata metabolică poate fi împărțită în mai multe categorii: Rata metabolică bazală BMR : Rata ta metabolică în timpul somnului sau în repausul profund.

Este rata metabolică minimă necesară pentru a vă menține plămânii să respire, să pompeze inima, să bifeze creierul și să se încălzească corpul. Viteza metabolică în repaus RMR : Rata metabolică minimă necesară pentru a vă menține în viață și a funcționa în repaus.

Efectul termic al alimentelor TEF : Numărul de calorii arse în timp ce corpul tău digeră și prelucrează alimentele.

  1. Corpul uman poate pierde celulele grase
  2. Sus 1.
  3. Este adevarat că metabolismul este legat de greutatea corporală, dar ceea ce determină cât de mult cântărești are ca și cauză principală consumul de alimente și calorii, precum și activitatea fizică desfăsurată.
  4. Scădere în greutate din țărm

Efectul termic al exercițiului TEE : Creșterea caloriilor arse în timpul exercițiului fizic. Termogeneză cu activitate fără exercițiu NEAT : Numărul de calorii necesar pentru alte activități decât exercițiile fizice.

Trăiește sănătos, mănâncă inteligent!

Aceasta include încărcarea, schimbarea poziției, starea și plimbarea 3. Este numărul de calorii pe care corpul îl folosește într-un interval de timp dat. Factorii care contribuie Numeroși factori vă afectează rata metabolică, inclusiv: Vârstă: Cu cât îmbătrânești, cu atât rata metabolică este mai lentă.

SLĂBIRE EXTREMĂ 7 ZILE - RESETAREA METABOLISMULUI

Acesta este unul dintre motivele pentru care oamenii tind să crească în greutate pe măsură ce îmbătrânesc 4. Masa musculara: Cu cât este mai mare masa musculară, cu atât vei arde mai multe calorii 5. Marimea corpului: Cu cât sunteți mai mari, cu atât vă ardeți mai multe calorii 6. Temperatura mediului: Când corpul tău este expus la frig, trebuie să ardă mai multe calorii pentru a preveni căderea temperaturii corpului tău 7.

Generalitati

Activitate fizica: Toate mișcările corpului necesită calorii. Cu cât sunteți mai activ, cu atât mai multe calorii veți arde. Metabolismul dvs. Tulburări hormonale: Sindromul Cushing și hipotiroidismul încetinesc rata metabolică și cresc riscul de creștere în greutate 9. Acestea includ vârsta, masa musculară, dimensiunea corpului și activitatea fizică.

Related Content

De ce există discrepanțe? Ratele metabolice variază între oameni de la naștere. Cu alte cuvinte, unii oameni se nasc cu un metabolism mai rapid decât alții. Deși genetica poate contribui la aceste diferențe, oamenii de știință nu sunt de acord cu privire la măsura în care acestea afectează rata metabolică, creșterea în greutate și obezitatea 10, Interesant, majoritatea studiilor arată că persoanele obeze au o rată metabolică totală și în repaus, mai mare comparativ cu persoanele cu greutate normală 12, 13, 14, Cercetătorii remarcă faptul că acest lucru se datorează în parte faptului că persoanele obeze au cantități mai mari de mușchi pentru a ajuta la susținerea greutății lor suplimentare 15, 16, Cu toate acestea, studiile indică faptul că persoanele obeze au rate metabolice mai mari indiferent de masa musculară 18, Un lucru este clar - nu toată lumea este creată egală în ceea ce privește rata metabolică.

Cea mai mare parte a acestei variații se datorează vârstei oamenilor, precum și mediului și comportamentului acestora.

9 factori importanti care va pot influenta metabolismul

Cu toate acestea, rolul geneticii în aceste diferențe individuale trebuie studiat în continuare. Cu toate acestea, nu este clar cât de mult din această variație se datorează geneticii. Ce este modul înfometare? Modul de înfometare este răspunsul corpului tău la un deficit de calorii.

viteza metabolică de repaus grăsime pierderea în greutate se află lângă mine

Când corpul tău nu primește suficientă hrană, încearcă să compenseze prin reducerea ratei metabolice și a numărului de calorii pe care le arde. Măsura în care rata metabolică scade în timpul restricției de calorii și pierderea în greutate este foarte variabilă între indivizi 21, 22, 23, Această încetinire metabolică este mai accentuată la unele persoane, în special la cei care sunt obezi.

  • Ce este rata metabolică de repaus?
  • CUM SĂ OBȚII METABOLISM RAPID - FITNESS -
  • Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza
  • Cum se calculează viteza de metabolizare în repaus by Jennifer R.
  • Linkedin Cum este afectat numărul kilogramelor de metabolism?
  • Pierdeți în greutate pentru a vă căsători
  • Cea mai bună metodă de a arde grăsimile inferioare ale corpului
  • Oricine poate slăbi

Cu cât încetinirea este mai mare, cu atât este mai dificil să slăbești prin alimentație sau post 21, 25, Modul de înfometare este probabil parțial afectat de genetică, dar încercările anterioare de pierdere în greutate sau de fitness fizic ar putea juca un rol 27, REZUMAT Modul de adaptare sau înfometare metabolică este atunci când ritmul metabolic încetinește în timpul unei diete reduse de calorii sau a unui post.

Acesta variază între oameni și tinde să fie mai pronunțat în rândul persoanelor obeze.

viteza metabolică de repaus grăsime Ghid de pierdere de grăsime expert

Vă puteți grăbi metabolizarea pentru a pierde în greutate? Pierderea în greutate nu se referă doar la consumul de mai puține calorii. Programele eficiente de pierdere în greutate includ, de asemenea, strategii pentru accelerarea metabolismului. Iată opt metode simple. Mișcă-ți corpul Toată mișcarea corpului necesită calorii.

Fresh articles

Cu cât ești mai activ, cu atât rata metabolică este mai mare. Chiar și activitatea foarte de bază, cum ar fi să vă ridicați în mod regulat, să vă plimbați sau să faceți sarcini gospodărești, face o diferență viteza metabolică de repaus grăsime pe termen lung. Acest impuls al ratei metabolice este cunoscut din punct de vedere tehnic sub denumirea de termogeneză a activității non-exercițiu NEAT. La persoanele grave obeze, NEAT poate reprezenta o parte semnificativă din cheltuielile zilnice de calorii, datorită greutății suplimentare pe care trebuie să o suporte 3, Există mai multe moduri în care puteți stimula NEAT.

Un alt studiu de 10 persoane a arătat că petrecerea unei după-amieze în picioare a ars calorii în plus față de ședință În același mod, fidgeting poate face o diferență semnificativă Exercitarea periodică este foarte recomandată pentru oricine dorește să slăbească sau să-și îmbunătățească sănătatea. Viteza metabolică de repaus grăsime chiar și activități ușoare, cum ar fi plimbarea în jur, efectuarea de sarcini în gospodărie sau mersul pe jos vă pot oferi un avantaj pe termen lung.

Efectuați antrenamente de mare intensitate Una dintre cele mai eficiente forme de exercițiu este antrenamentele de intensitate ridicată, cunoscute și sub denumirea de antrenament cu intensitate mare HIIT.

Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza

HIIT este atunci când exercițiile fizice implică activități rapide și foarte intense de activități, cum ar fi sprinturi sau push-up-uri rapide. Trenul de forță Un alt mod excelent de a accelera rata metabolică este de a te antrena 39, Pe lângă efectul direct al exercițiului în sine, exercițiile de forță promovează creșterea masei musculare.

viteza metabolică de repaus grăsime pierderea în greutate a inversării mamelonului

Cantitatea de mușchi pe care o aveți este direct asociată cu rata metabolică. Spre deosebire de masa grasă, masa musculară crește semnificativ numărul de calorii pe care le arzi în repaus 5, Bătrânețea este în general asociată cu pierderea musculară și scăderea ritmului metabolic, dar exercițiile fizice regulate pot contracara parțial acest efect advers 42, În mod similar, o dietă cu scădere în greutate redusă în calorii duce adesea la pierderea masei musculare și a ratei metabolice.

Din nou, antrenamentul de forță poate ajuta la prevenirea acestui declin 44, De fapt, un studiu la femei supraponderale a arătat că viteza metabolică de repaus grăsime zilnică de exerciții de forță la o dietă de de calorii a împiedicat scăderea masei musculare și a ratei metabolice, față de cei care nu au făcut eforturi fizice sau au făcut doar aerobic Dar proteina dietetică are și alte calități importante.

Toate produsele alimentare duc la o creștere temporară a ratei metabolice, cunoscut sub numele de efectul termic al alimentelor TEF.

Cauze ale metabolismului incetinit

Acest impuls al cheltuielilor de calorii poate ajuta la promovarea pierderii în greutate sau la prevenirea redobândirii în greutate după o dietă de slăbit 49, 50, TEF este cel mai mare dimineața sau în primele ore după ce te trezești.

Din acest motiv, consumul unei proporții mari din caloriile zilnice la începutul zilei poate maximiza efectul 52, Nu te înfometa Deși consumul mai puțin este o metodă esențială de pierdere în greutate, consumul prea puțin este de obicei contraproductiv pe termen lung.

Acest lucru se datorează faptului că restricția de calorii determină o scădere a ratei metabolice. Acest efect este cunoscut sub denumirea de mod de înfometare sau de adaptare metabolică.

Este modul corpului tău de a păstra înfometarea și moartea potențială.

Informațiiimportante