Scala spune că nu există pierderi în greutate. 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

scala spune că nu există pierderi în greutate

scala spune că nu există pierderi în greutate pierderea în greutate capoeira

Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale. Profitați maxim de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificați-o o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni în loc de zilnic. În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi.

Cum să pierzi în greutate

Dacă ai aceeași persoană te măsoară de fiecare dată. Antrenorii diferiți vă vor măsura în moduri diferite, așa că lipiți cu aceeași persoană de fiecare dată și asigurați-vă că persoana este foarte experimentată în măsurarea grăsimii corporale.

Dacă utilizați o scală de impedanță bioelectrică, asigurați-vă că măsurați în aceleași condiții de fiecare dată.

scala spune că nu există pierderi în greutate conditii care te fac sa nu slabesti

Hidratarea, aportul alimentar și temperatura pielii pot afecta măsurătorile în grăsimile corporale. Țineți evidența numerelor într-un jurnal sau într-un calendar.

Calea potrivită pentru utilizarea scalei Așa cum am menționat, scalele nu vă dau întotdeauna întreaga poveste despre corpul dvs. Din acest motiv, cântarele atunci când sunt utilizate singure nu sunt cel mai bun mod de a urmări ceea ce se întâmplă cu adevărat în interiorul corpului. Un alt motiv pentru a ne dezavantaja scala este natura emoțională a cântăririi noastre înșine. Trecerea pe o scară nu ne dă doar un număr, ea poate determina modul în care ne simțim despre noi înșine și afectează imaginea corpului.

Problema cu scara de greutate corporala este ca ele masoara totul - grasime, muschi, oase, organe si chiar si acea gura scala spune că nu există pierderi în greutate apa sau musca de mancare pe care ati avut-o. Scala nu vă poate spune ce ați pierdut sau câștigat, care este o informație importantă dacă încercați să pierdeți greutatea De ce variaza greutatea ta Creșterea în greutate în apă. Dacă sunteți deshidratat sau ați mâncat prea multă sare, corpul dvs.

În mod similar, multe femei rețin apă în timpul ciclurilor menstruale, ceea ce reprezintă un alt lucru care poate face schimbarea numărului. Cresterea in greutate alimentara. Cântărirea după o masă nu este cea mai bună idee pur și simplu pentru că alimentele adaugă greutate. Când îl mănânci, corpul tău va adăuga și greutatea. Nu înseamnă că ați câștigat greutate, înseamnă pur și simplu că ați adăugat ceva în corpul dvs.

Pagina principala » Pierdere în greutate » Motive importante pentru a scade scara Motive importante pentru a scade scara Cât cântărești? Deși nu este o întrebare pe care cei mai politicoși oameni o întreabă, majoritatea probabil știu răspunsul.

Creșterea musculară. Muschiul este mai dens decât grăsimea și necesită mai puțin spațiu, astfel încât adăugarea de mușchi pierderea în greutate retragere laos putea mări greutatea scării dvs.

Asta nu înseamnă că scara este inutilă.

scala spune că nu există pierderi în greutate pierdere in greutate fata de greutate

De fapt, este o unealtă minunată atunci când o combinați cu procentul de grăsime corporală. Cunoașterea ambelor numere vă va spune dacă pierdeți greutatea potrivită Pur și simplu înmulțiți greutatea dvs. Încercați aceste trucuri pentru a vă cântări o experiență utilă și mai pozitivă: Se cântărește primul lucru dimineața înainte de a mânca sau bea ceva.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Se cântărește o dată pe lună, în loc de zi cu zi sau săptămânal, pentru a oferi corpului tău timp să răspundă la programul tău de scădere în greutate. Scala nu va reflecta schimbările mici care se produc în compoziția corpului. Amintiți-vă, scala cântărește totul. Doar pentru că greutatea scării dvs. Utilizați greutatea scării împreună cu procentul de grăsime corporală pentru o vizualizare mai precisă a progresului dumneavoastră În cazul în care scara vă scanteie și testarea grăsimii corporale nu este o opțiune, următoarea dvs.

Luați măsurătorile Aceasta este o opțiune excelentă pentru urmărirea progreselor, deoarece nu necesită niciun echipament fantezie și oricine o poate face. Efectuarea măsurătorilor în anumite zone vă poate oferi o idee despre locul în care pierdeți grăsimea, ceea ce este important deoarece toți pierdem grăsimi în diferite zone și într-o ordine diferită.

De Petre DobrescuDuminică, 05 iuniePierderea rapidă în greutate este un semnal de alarmă ce trebuie luat în seamă, căci poate fi începutul unui drum anevoios. Ar putea reprezenta un semn că în organism se petrece ceva grav, iar dacă aţi pierdut mai mult de 5 kg într-o lună, fără să vă fi modificaţi stilul de viaţă, mergeţi la medic! Sănătatea înseamnă greutate normală, încadrată în parametri, în funcţie de sex, vârstă şi înălţime. Stresul e şi el un factor important Ce e în plus sau în minus strică. Fireşte, ne bucurăm dacă ne trezim mai supli, fără a depune efort.

Efectuarea măsurătorilor vă poate ajuta să vă liniștiți că lucrurile se întâmplă - chiar dacă nu pierdeți grăsime exact acolo unde vreți. Începeți prin a purta haine strânse sau fără îmbrăcăminte și faceți o notă despre ceea ce purtați, astfel încât să știți să purtați aceleași haine la următoarea măsură.

Iată cum se face: Bust : măsurați în jurul pieptului de la linia mamelonului, dar nu trageți prea bine banda. Piept : măsurați sub bustul tău. Talie : Măsurați o jumătate de centimetrie deasupra butonului buric sau la cea mai mică parte a taliei. Șolduri : Plasați banda în jurul celei mai mari părți a șoldurilor.

Alarmă! Slăbitul în exces este semn de boală

Coapsă : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărei coapse. Viței : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui vițel. Brațul superior : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui braț deasupra cotului. Antebrațul : măsurați în jurul celei mai mari părți a brațului sub cot. Puteți utiliza această diagramă de scala spune că nu există pierderi în greutate pentru a înregistra măsurătorile.

Luați-le din nou o dată pe săptămână sau o dată pe lună pentru a vedea dacă pierdeți centimetri.

scala spune că nu există pierderi în greutate femela pierde grăsimea corporală

Folosiți-vă hainele Poate părea evident, dar nu trece cu vederea unul dintre cele mai simple moduri de a urmări progresul - cum se potrivesc hainele dvs. Poate doriți să faceți o fotografie cu dvs. În fiecare lună, luați o nouă fotografie De asemenea, puteți folosi hainele pentru a urmări progresul.

Alegeți o pereche de pantaloni care sunt puțin strânse și încercați-le la fiecare 4 săptămâni pentru a vedea cum se potrivesc. Faceți o notă despre locul în care se simt pierduți, unde se simt strânși și cum vă simțiți purtați.

Cum să pierzi în greutate - ProteineMag

Oricare ar fi scara? Pantalonii tăi nu vor minți niciodată. Indiferent de metoda pe care o alegeți pentru a urmări progresul dvs. Este nevoie de luni pentru mulți dintre noi pentru a vedea schimbări semnificative și, chiar și atunci, probabil veți observa că greutatea fluctuează pe măsură ce obiceiurile alimentare și antrenamentele se schimbă.

Nu putem fi perfecți tot timpul, deci utilizați aceste numere ca ghiduri, nu ceva care decide dacă sunteți o persoană bună sau nu.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii.

Related Content.

Informațiiimportante