Pierderea în greutate adipoasă, Hidratarea ajută la pierderea în greutate și scăderea țesutului adipos! Episodul 3.

pierderea în greutate adipoasă

Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara joi, 22 ianuarie Se pierdere în greutate cât de mult este prea mult vorbi despre pierdere din greutate si despre scaderea tesutului adipos.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Atunci cand oamenii vorbesc despre pierdere din greutate, se refera de obicei la pierderea grasimii, deoarece cu siguranta nu doresc sa piarda din masa musculara.

Muschiul este un tesut metabolic activ — este locul unde grasimile sunt arse.

5 sfaturi de pierdere în greutate

De asemenea, muschii dau forma trupului. Prin urmare, cand femeile vorbesc despre tonifiere sau modelare corporala, se refera de fapt la muschi. Oricine spune altceva, nu are in vedere psihologia omului sau este cineva care face promisiuni false pentru a te determina sa iti cheltui banii.

Se discuta foarte mult despre dieta si arderea grasimilor si, cu toate astea, avem o groaza de conceptii eronate cu privire la slabit.

Cand vine vorba despre pierderea tesutului adipos, vreau sa mentionez clar ca raportul dintre caloriile pe care le consumi si cele pe care le arzi intr-o zi, reprezinta cel mai important factor care determina slabirea. Aceasta este prima lege a termodinamicii care demonstreaza ca energia — si grasimea este depozitata ca energie — nu poate fi nici creata, nici distrusa, doar incarcata, printr-o modalitate sau alta.

cbs pierdere în greutate

Cu alte cuvinte, pierderea tesutului adipos este determinata de arderea mai multor calorii decat a celor consumate. Acest lucru nu enunta faptul ca unele calorii sunt mai bogate in nutrienti decat altele. Este important sa consumam alimente calitative, bogate pierderea în greutate adipoasă nutrienti, dar unii dintre noi vom creste in greutate chiar mancand hrana sanatoasa, daca consumam mai multe calorii decat ardem.

Exista 2 cai de a crea un deficit caloric.

Ce este slăbitul din grăsime?

Poti consuma mai putine calorii sau poti consuma acelasi numar de calorii, dar sa intensifici nivelul de efort pe care il depui pentru a arde aceste calorii. Din moment ce suntem interesati de a pierde din tesutul adipos, nu din masa musculara, ar trebui sa ne focusam asupra antrenamentelor de forta, nu asupra metodelor cardio.

Pierderea din greutate nu asigura neaparat ca raportul dintre grasime si muschi devine mai bun, din cauza ca o mare parte din kilogramele pierdute pot insemna masa musculara. Scaderea in greutate se refera la miscarea acului cantarului in favoarea noastra, in minus, fara sa stim, cum se intampla, in cazul in care apelam la analiza corporala prin biomimpedanta, care indica daca ati pierdut apa, ati scazut din masa musculara sau daca ati consumat grasime. De multe ori cand cineva slabeste urmand o dieta hipocalorica, valoarea care apare pe cantar este o valoare inselatoare. In cazul in care cantarul arata cu 3 kg mai putin decat cu 1 saptamana in urma, e foarte probabil sa fi pierdut apa din corp sau, chiar mai rau, masa musculara. Cand urmati metode rapide de slabire si manancati mai putine calorii decat consumati intr-o zi, corpul va avea nevoie sa utilizeze din depozitele de energie pentru a functiona normal — va consuma glicogenul din muschi, in loc de grasime pentru a avea energie, iar masa grasa va fi chiar mai mare sau egala cu cea de la care ati plecat.

Desi acest lucru ar putea fi contrariul credintelor, un studiu din publicat de Journal of the American College of Nutrition pune accentul pe importanta antrenamentelor de forta in pofida celor cardio cand se are in vedere pierderea stratului adipos si pastrarea masei musculare. Studiul a fost realizat asupra a 2 grupuri de subiecti obezi care tineau aceeasi dieta cu calorii putine.

Unul dintre grupuri a urmat doar exercitii cardio alergare, bicicleta de 4 ori pe saptamana si celalt grup a urmat doar antrenament de forta de 3 ori pe saptamana.

3 kg pierdere de grăsime

Dupa 12 saptamani, ambele grupuri au pierdut din greutate. Toti cei din grupul care a urmat exercitii cardio au pierdut cate 17 kg din care 12 kg constau in grasime, iar aproximativ 5 kg constau in masa musculara.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg.

Cei din grupul care a urmat un antrenament de forta au pierdut cate ~15 kg, din care tot atatea reprezentau grasime. S-au pierdut 0 kg din masa musculara. Cu alte cuvinte, cei din grupul care a urmat antrenamentele de forta au ars mult mai multa grasime si nu au pierdut din masa musculara, chiar daca au consumat cate de calorii pe zi.

greutate în pierdere

Prin urmare, cele 2 cai prin care poti pierde din grasimea corporala sunt: Deficitul caloric Combinatia dintre antrenamentele cardio si cele de forta pentru a pierderea în greutate adipoasă masa musculara, cea care contribuie la aspectul fizic placut si sexy Nu in ultimul rand, este important sa nu uiti ca doar pentru ca trebuie sa creezi un deficit caloric, nu inseamna ca te vei infometa sau vei avea o dieta foarte saraca in calorii.

In fapt, daca nu esti obez, poate doar putin supraponderal sau doresti sa scapi de tesutul adipos subcutanat, un deficit caloric exagerat ar conduce la pierderea masei musculare chiar daca te-ai antrena in mod corect.

Știri pierderi în greutate

Asa ca, obiectivul de a pierde din tesutul adipos fara a pierde din masa, poate fi atins printr-un deficit caloric fara infometare. Asigura-te ca nutritia ta iti ofera destule proteine si focuseaza-te pe un antrenament de forta adecvat.

Pierdere de grăsime de 20 de kilograme

Antrenamente complete, gasesti aici.

Informațiiimportante