Slabire obiceiuri rele

slabire obiceiuri rele

Din fericire, stiinta schimbarii obiceiurilor ne da mai multe modalitati efective de a interzice rutina nesanatoasa pentru totdeauna. Sa ne uitam mai indeaproape la unele obiceiuri nesanatoase comune ca sa vedem cum putem pune stiinta comportamentala sa lucreze pentru noi.

Foamea poate fi un aliat care sa te ajute sa slabesti, daca reusesti sa-ti asculti organismul si sa-i oferi doar cantitatile de care are nevoie. Insa, foamea poate deveni si dusmanul numarul unu, care te poate determina sa consumi mai mult decat ai nevoie sau sa ai pofte care par de necontrolat. Daca sari peste mese spre exemplu sau iei gustari nepotrivite, poti declansa astfel de pofte.

Obicei prost: mincatul pe fuga Toti am cazut in capcana: ai intirziat la lucru, asa ca te opresti pentru a-ti cumpara o cafea latte si o briosa. Copiii au antrenament de fotbal dupa scoala, asa ca te hotarasti sa iei tacos de la restaurant pentru a-I minca pe drum.

Cele mai rele obiceiuri alimentare care îţi sabotează dieta

Daca ai calatorit vreodata cu masina vei fi de acord ca magazinele sint puzderie, exista un fast-food pentru o oprire rapida slabire obiceiuri rele tot felul de mincaruri nesanatoase la fiecare 5 km! Desfiintarea obiceiului Mincatul la restaurant cind te grabesti este un obicei care isi pune amprenta asupra sanatatii tale si scopului de a fi in forma.

Dar exista cai prin care poti combate convenienta fast-food-urilor inecate in grasime. Ai mare grija sa faci provizii de gustari in masina. Daca ai mere, morcovi, batoane de cereale si apa la indemina va fi mai putin probabil ca vei face opriri neplanificate. In plus, daca stii ca ai o saptamina incarcata, prepara mese rapide si usoare acasa cu ceva timp inainte. In acest fel poti lua o inghititura din ce ai pregatit tu si evita trecerea pe la fast-food-ul atit de familiar intre activitatile de seara.

slabire obiceiuri rele cum să slăbească rafinăria29

Cind te pregatesti sa pleci de acasa acorda-ti mai mult timp decit ai intr-adevar nevoie pentru a fi gata astfel incit vei lua hotariri sanatoase cu o minte echilibrata in loc de a tinde instinctiv spre optiunea cea mai usoara.

Obicei prost: a sari peste antrenamente La fel de important ca si nutritia in eforturile tale slabire obiceiuri rele pe sanatate, exercitiul fizic este un mijloc principal de a realiza bunastare de durata si slabire. Muncesti din greu pentru a planifica mesele si a ridica greutati, dar numai antrenamentul te va face sa transpiri si sa-ti pastrezi sanatatea cardiovasculara.

4 OBICEIURI CARE PERICLITEAZA SLABIREA

Daca te trezesti ca pierzi antrenamente, probabil ca ai cazut victima unuia din doua obiceiuri rele: lipsa de practica sau rasplata mai atragatoare.

Desfiinteaza obiceiul Exista doua slabire obiceiuri rele de oameni care sint cei mai predispusi sa piarda cursa exercitiului fizic: oamenii care nu detin inca arta de a-si face din fitness o prioritate zilnica, si cei care s-au plictisit de rutina lor veche de o viata.

In primul caz, cind incepi un nou program de antrenament, este extrem de important sa-ti propui scopuri mici, masurabile si sa-ti urmaresti progresul zilnic. A tine o lista pe perete cu zilele in care ai antrenament in program te va ajuta sa ramii pe drumul cel bun al crearii unui obicei sanatos de durata. Daca ai parasit sala de gimnastica pentru un timp si te-ai lovit de probleme de curind, ia in considerare schimbarea rutinei si adaugarea unor stimulente pentru a atinge noi culmi.

Nu ai incercat niciodata yoga?

6 obiceiuri alimentare rele la care trebuie să renunți imediat. Nu o să slăbești dacă nu o faci!

Termina un curs de o luna si apoi trateaza-te cu un masaj. Crezi ca nu poti suferi mersul pe bicicleta? Promite-ti sa mergi la lucru pe bicicleta o saptamina si numai dupa aceea permite-ti sa te rasfeti cu o noua geanta sau o pereche de jeans.

slabire obiceiuri rele supliment hmb pentru pierderea în greutate

Cind ai pierdut motivatia interna, adaugarea unor obiective exterioare poate sa-ti ofere impulsionarea de care ai nevoie pentru a reveni pe drumul cel bun.

Obicei prost: mincatul irational sau emotional La suprafata, analiza comportamentului de a minca inconstient pare destul de simpla. Mincarea are gust bun, in special gustarile sarate sau dulci pe care le alegem cind mestecam in nestire in fata televizorului.

Este evident ca exista o recompensa imediata, puternica in gustul si textura oricarei tratatii pe care o alegi din camara. Ceea ce poate nu realizezi este ca aici exista si alt motiv de a capata un obicei rau de vina aici.

slabire obiceiuri rele slăbește ușor acasă

Daca te gindesti serios la circumstantele in care maninci inconstient, vei realiza ca acestea apar deseori coordonate cu un alt stimul declansator din mediu.

Multi dintre noi recurg la mincare cind lucrurile nu merg bine sau cind sintem plictisiti; poate ca te apuci sa cauti punga cu chips cind auzi o veste proasta neasteptata, sau ai mincat totdeauna inghetata inainte de culcare.

Practica mincatului situational este intiparita adinc si poate fi foarte greu de corectat. Desfiinteaza obiceiul Din nou, a tine cont de mincatul in nestire si a adauga motive pentru a sta departe de gustarile nesanatoase te poate ajuta sa recapeti controlul asupra comportamentului tau.

Observa ce declanseaza starea si mincatul atunci cind se intimpla si hotaraste sa tii departe de casa cele mai atragatoare mincaruri declansatoare. Gindeste-te la ceea ce maninci si fa-ti un scop din a evita gustarea fara sens.

Exista un spectacol favorit pe care l-ai inregistrat sau un album nou care te tenteaza pentru iPod?

Cum am slabit 10 kg intr-o luna . Motivatie si dieta

Refuza-ti luxul de a te bucura de ele pina cind vei fi atins scopul de a minca cu grija si atentie o saptamina intreaga. Adaugarea unei recompense mai puternice decit aroma mincarii te poate ajuta sa eviti atit de multe calorii in plus.

Si poti incepe sa practici un comportament alternativ sanatos care sa te poarte prin timpurile pline de stress in locul mincatului.

Obiceiuri alimentare la care trebuie să renunți

Incearca sa tii un jurnal, sa meditezi, sa suni un prieten, sau sa mergi la o plimbare in loc de a recurge la tratatiile obisnuite care iti procura comfort.

Obicei prost: a neglija somnul Culcatul tirziu si trezitul devreme este un model raufacator care suna familiar celor mai multi dintre noi. Stim ca somnul ne ajuta sa functionam bine si sa fim productivi. Dar, intre obligatii de serviciu, timp petrecut cu slabire obiceiuri rele, activitati sociale si fitness, cine mai are timp pentru un somn bun de noapte?

Desfiinteaza obiceiul Tipurile de somn sint de obicei programate de cind sintem tineri. Daca te gindesti in urma, poti sa-ti dai seama ca erai o pasare de noapte in liceu sau una de dimineata la facultate. Corpul tau a gasit un ritm si se bucura sa-l pastreze. Pentru ca a fi treaz este atit de bine intiparit, cind incerci sa-ti schimbi obiceiurile legate de somn trebuie sa incepi cu lucruri marunte.

Stabileste o ora la care sa te culci si tine-te de asta; va ajuta sa determine creierul si corpul sa se pregateasca pentru odihna. Spala-te pe dinti, spala-ti fata, citeste o carte, sau mediteaza pentru a-ti calma corpul. Evita sa te uiti la ecranul computerului slabire obiceiuri rele al televizorului chiar inainte de culcare, pentru ca asta face uneori si mai dificil adormitul.

Ajuta de asemenea sa rezervi dormitorul doar pentru dormit; rearanjeaza televizorul, jocurile video si biroul in restul casei. Dupa ce ti-ai stabilit o rutina de mers la culcare, propune-ti ca scop sa te culci cu 5 minute mai devreme sau sa dormi mai mult cu 5 minute decit de obicei.

Cind ai reusit sa pastrezi programul asta citeva zile, adauga inca 5 minute de ochi inchisi. Facind schimbari mici ca acestea poate duce la rezultate bune. Continua asa definiție de pierdere în greutate materială slabire obiceiuri rele si vei fi adaugat o intreaga ora de revigorare prin odihna!

Voteaza articolul Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!. Slabire obiceiuri rele articol a fost vizualizat de ori. Adauga un comentariu Acest articol are 2 comentarii.

  1. Dieta Mayo recomandată pentru simplitatea ei: Înlocuiești obiceiurile alimentare rele cu cele bune — Slăbești 5 kg în 14 zile usnews.
  2. Cum să știi arderea grăsimilor
  3. 4 OBICEIURI CARE PERICLITEAZA SLABIREA - Doctor Info Ro
  4. Slăbește tlumacz
  5. 6 obiceiuri alimentare rele la care trebuie să renunți imediat. Nu o să slăbești dacă nu o faci!

Adauga un comentariu.

Informațiiimportante