Cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Epuizezi micile celule asemanatoare balonului care tin grasimea. Celulele sunt încă acolo care așteaptă să se umple din nou. Implicația este că creșteți, de asemenea, rata la care utilizați energia la bord. Multe studii par să valideze această presupunere. Beneficiezi de o muncă mai grea, iar ritmul pulsului mai mare pare a fi bun pentru sănătatea și circulația arterelor.

cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime

Oamenii devin mai buni când lucrează la asta. De remarcat că energia necesară pentru a deplasa o masă pe o distanță într-un câmp gravitațional va fi aceeași, indiferent dacă masa este mișcată rapid sau lent. Dacă alergi un kilometru în patru minute sau o parcurgi în două ore, consumi aceeași cantitate de energie. Avantajul mersului încet este că este puțin probabil să fumați și să mâncați dulciuri pentru cele două ore.

Cea mai bună frecvență a pulsului la arderea grăsimilor, don't treat...

Bine bine. Exemplu rău. Deci există. În caz contrar, principiul este același. Nivelul fb este doar un puls mai mic decât ritmul pulsului cardiovascular. Unele dispozitive estimează frecvența cardiacă maximă în funcție de vârstă și greutate. Răspunsul 2: Nu există nicio diferență deloc.

Totul se rezumă la marketing-ul hype, credința oamenilor în studii făcute indiferent cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime este adevărat sau nu este discutabil și ceea ce vă spun ceilalți.

  • Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor
  • Cât mai mult cardio pentru pierderea de grăsimi?
  • HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?
  • Clarificare: nu vă aflați în pericol, dar pentru a continua ca de obicei, cel mai probabil veți fi răniți fizic sau psihic.

Arderea grăsimilor este un mit. Nu există așa ceva. Dacă ar fi adevărat, atunci un alergător de maraton trebuie doar să-și crească depozitul de grăsimi pentru a obține mai multă energie pentru alergare, de ce să se antreneze atât de greu pentru a-și face mușchii să fie super eficienți în consumul de energie? Dacă sunteți un alergător de anduranță, atunci știți că este imposibil să se întâmple. Atunci când faceți exerciții fizice, indiferent dacă este pentru pierderea în greutate sau pentru îmbunătățirea stării de fitness, folosiți energie.

Acesta este motivul pentru care ritmul cardiac crește.

  1. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  2. Totul se rezumă la marketing hype, credința oamenilor în studii făcute indiferent dacă este adevărat sau nu este discutabil și ceea ce vă spun ceilalți.

Nivelul ritmului cardiac sau așa-numitele zone este imaterial la exercițiu. Pentru a utiliza mai multă energie, trebuie doar să muncești mai mult, asta este tot.

Deci de ce să vă faceți griji pentru ritmul cardiac?

cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime

În consumul de energie există doar doi factori. Chiar și în repaus, ai nevoie de oxigen pentru metabolism. Rata de sânge a persoanei obișnuite în repaus este de aproximativ 5 litri pe minut 70 ml volum multiplicat cu 70 bpm.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Acum spune că în timpul exercițiului fizic ai nevoie de 10 litri pe minut de flux de sânge. Dacă volumul accidentului vascular cerebral este de 70 ml pe minut, atunci ritmul cardiac va crește până la aproximativ bpm. Dar dacă volumul de accident vascular cerebral este de 80 ml pe minut?

cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime

Atunci ritmul cardiac este de doar bpm. Uau, o diferență de 15 bătăi între persoana medie și cea potrivită. Dar contează care este ritmul cardiac pentru TINE? Oricare ar fi ritmul cardiac, este necesară încă 10 litri pe minut de sânge.

Deci, unde vine HR-ul? Acum pentru partea de durată.

cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime

Nu este de folos să depui efort maxim doar 30 de secunde. Câtă energie credeți că folosiți?

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?

Pentru un consum mai bun de energie, cu cât exercițiul este mai lung cu atât utilizați mai mult. Cu toate acestea, există o limitare la cât timp puteți susține exercițiul. Nivelul de efort! De intensitate ridicată rezultă o durată scurtă. Intensitate scăzută, durată lungă. DAR nu vă înșelați de intensitatea cuvântului. Vom alerga ca exemplu. Indiferent dacă alergi un kilometru sau un maraton, va trebui să te oprești atunci când nu mai ai energie pentru utilizare!

La final, nu contează care este ritmul cardiac. Atunci de ce atâta îngrijorare cu privire la nivelul ritmului cardiac?

cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime

Singurul moment în care ar trebui să vă monitorizați ritmul cardiac este atunci când încercați să vă îmbunătățiți eficiența cardiovasculară. Totuși, poate fi ignorat. Este doar un mijloc de a verifica intensitatea sau nivelul de performanță, precum și de a monitoriza progresul. La urma urmei, acei campioni acum mai bine de 50 de ani nu au nici un mijloc de a-și verifica ritmul cardiac!! Așa că folosiți corect avantajele moderne și nu pentru cazurile care nu ar trebui să se aplice deloc.

Așa că este suficient să setați timpul pentru antrenamentul dvs. La fel ca a face seturi de eșec pentru antrenamentele de rezistență. Ei sunt singurii factori constanți implicați. Modul de ardere a grăsimilor vă va menține ritmul cardiac la un nivel care arde calorii doar din grăsimi. Acest lucru este în general echivalent cu poate un ritm de mers rapid.

Informațiiimportante