Cel mai bun mod de a măsura pierderea de grăsime

Miercuri, 8 ianuarieLife Natural Mic dejun Foto: YouTube Un mic dejun bogat în grăsimi contribuie la pierderea în greutate mai mult decât unul bazat pe carbohidrați, spune un nou studiu.

23 studiu de pierdere în greutate andme scădere în greutate de umme raheel

Grăsimea consumată dimineața stimulează descompunerea grăsimii corporale, dar carbohidrații nu ameliorează metabolismul grăsimilor sau pe cel energetic. Un breakfast bogat în grăsimi poate îmbunătăți profilul metabolic, în vreme ce o masă de dimineață bogată în carbohidrați și o cină bogată în grăsimi pot spori riscul de sindrom metabolic, arată un studiu publicat în International Journal of Obesity.

ceea ce te face să pierzi în greutate, precum adderall scăpări de băuturi pierderi în greutate

Sindromul metabolic este o combinație de hipertensiune, obezitate și diabet. Autorii studiului au vrut să afle dacă ce mâncăm și când mâncăm pot influența greutatea corporală sau spori riscul de sindrom cardiometabolic. Ei au hrănit la prima oră șoareci cu alimente grase și au constatat că nivelul glucozei, tensiunea arterială, colesterolul cu înaltă densitate HDL și circumferința taliei au rămas normale.

scădere în greutate 7 kg în 1 lună slabire norton va

Pe de altă parte, șoarecii hrăniți dimineața cu carbohidrați și seara cu alimente grase au câștigat în greutate și adipozitate, au dezvoltat intoleranță la glucoză și au avut niveluri ridicate de trigliceride. Rezultatele arată că regimurile pentru scăderea în greutate trebuie să ia în considerare și momentul hrănirii, nu doar calitatea și cantitatea alimentelor.

Citeste doar ceea ce merita.

mai mult decât centrul de wellness pentru pierderea în greutate cum să pierzi, dar omul gras

Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Informațiiimportante