Foaie de calcul pentru pierderea de grăsime

A de calorii/planul de zi pentru pierderea în greutate?

foaie de calcul pentru pierderea de grăsime

Legume și fructe, în special cele fibroase și de sezon Uleiuri cum ar fi: ulei de măsline, nucă sau cocos Nuci și semințe Cereale precum: ovăz, orez și quinoa Mâncând în mare parte aceste tipuri de alimente, mesele vor fi mai sățioase cu mai puține calorii, vei evita mai bine foamea și poftele și de asemenea deficiențele nutriționale ale alimentelor.

Poate deveni plictisitor, așa că nu ezita să incluzi gustări în planul tău de masă.

Eu prefer ciocolata neagră și mănânc de obicei aproximativ de calorii pe zi pătrate. Pentru a începe să îți construiești mesele, e util să folosești un website de genul calorieking. După ce aflu valorile, îmi place să încep prin introducerea alimentelor pe care știu că le voi include în planul meu și apoi le trec în planul de mese astfel: Pun 20 până la 40 de grame de proteine în mesele mele înainte și după antrenament.

foaie de calcul pentru pierderea de grăsime

Pun 30 până la 50 de grame de carbohidrați în mesele înainte și după antrenament. Adaug cel puțin 2 porții de fructe și legume. Adaug grăsimi sănătoase după cum este necesar pentru a atinge ținta de grăsimi zilnice.

foaie de calcul pentru pierderea de grăsime

Finalizez cu alimente bogate în carbohidrați precum cereale și leguminoase. Cam asta e.

Informații generale

Pasul 4: Ajustează în funcție de cum răspunde corpul tău. Cel mai bun mod de a afla dacă o dietă sau un program de antrenament este potrivit pentru tine, este să răspunzi la aceste întrebări: Cât de bine funcționează pentru mine?

Videoclipuri cu aliați pentru a vă ajuta să slăbiți prin drumeții: Unde? Mergeți acolo unde este posibil, dar cel mai bun loc este o zonă de parc sau undeva departe de autostradă și mașini.

Pot să o susțin pe termen lung? Răspunsul la prima întrebare este destul de evident. Oricât de bine sună o dietă sau un program de exerciții fizice, indiferent cât de faimos este creatorul lor, dacă nu funcţionează pentru tine, dacă nu oferă tipul de rezultate dorit, trebuie să mergi mai departe.

foaie de calcul pentru pierderea de grăsime

Răspunsul la a doua este mai puțin evident, dar la fel de important. Dacă un program obține rezultate, dar nu poate fi susținut pe termen lung, fie din cauza complexitătii, dificultăţii sau a programului tău, acesta ar trebui abandonat. E important să găsești ce funcționează pentru tine, adaptat la viața ta.

foaie de calcul pentru pierderea de grăsime

Resurse articol:.

Informațiiimportante