Pierderea în greutate pe măsură ce îmbătrânești,

pierderea în greutate pe măsură ce îmbătrânești

Văzând plutitoare, care sunt pete minuscule care vin în câmpul tău vizual Văzând halos în jurul surselor de lumină Văzând sclipiri de lumină Modificări ale stilului de viață Renunță la fumat dacă ești fumător.

Cum să îți protejezi viziunea pe măsură ce îmbătrânești

Fumatul îți crește riscul de a dezvolta unele afecțiuni oculare, cum ar fi cataracta și degenerarea maculară. Dacă renunți la fumat, atunci riscul de a dezvolta aceste afecțiuni este aproape la fel de scăzut ca cineva care nu a fumat niciodată. Există medicamente, programe de renunțare la fumat și alte opțiuni care vă pot ajuta să renunțați. Mențineți o greutate sănătoasă.

Vii mai bine pe măsură ce îmbătrânești și exercițiu pentru seniori

A fi obez vă pune un risc deosebit de mare de a dezvolta boli de ochi, cum ar fi cataracta, glaucomul și retinopatia diabetică. Dacă sunteți obezi, atunci faceți ce puteți slăbi și mențineți o greutate sănătoasă.

Puteți beneficia de anumite programe de pierdere în greutate, ajutoare sau alte intervenții. Fă sport regulat. Exercițiile fizice obișnuite sunt bune pentru sănătatea dvs.

cura de ardere a grasimilor scădere în greutate mod islamic

Găsiți o activitate care vă place să vă ajute să faceți exercițiul ceva ce doriți să faceți. De exemplu, poți încerca să înoți, să mergi cu bicicleta, să dansezi, să alergi pierdere in greutate umoyo să joci fotbal.

6 trucuri ca să nu te îngrași pe măsură ce îmbătrânești

Purtați ochelari de soare sau o pălărie cu margine largă. Expunerea ochilor la soare prea des poate crește riscul de a dezvolta anumite boli ale ochilor, cum ar fi cancerul, creșterea ochilor și cataracta. Radiația solară vă poate deteriora retinele.

metabolismul tău arde grăsime pierde grasimea corpului inferior

Nu așteptați ca norii să ofere protecție solară. Razele soarelui vă pot afecta în continuare ochii chiar și atunci când este înnorat.

Evitând să privim strălucirea soarelui în timpul iernii. Dacă priviți strălucirea pe zăpadă poate duce la o afecțiune numită orbire de zăpadă. Folosiți ochelari de protecție.

Când lucrați cu unelte electrice, substanțe chimice sau într-un alt mediu în care substanțele nocive ar putea intra în contact accidental cu ochii, atunci este important să vă protejați purtând ochelari de protecție. A bea în exces nu este bine pentru sănătatea dvs.

pierde in greutate formatorul de corp te poate face să te faci să slăbești

Băuturile abundente pot chiar duce pierderea în greutate pe măsură ce îmbătrânești devreme la degenerarea maculară; [16] cu toate acestea, băutul cu moderație vă poate oferi unele beneficii pentru sănătatea ochilor. Băutul moderat înseamnă că bărbații nu ar trebui să aibă mai mult de două băuturi pe zi, în timp ce femeile nu ar trebui să aibă mai mult de o băutură pe zi. Dacă bei mai mult decât limitele recomandate și nu poți reduce din cont propriu, atunci vorbește cu medicul tău pentru ajutor pentru administrarea băuturii.

Mâncat sănătos pentru sănătatea ochilor Mâncați multe fructe și legume. Fructele și legumele sunt cea mai abundentă sursă de nutrienți sănătoși pentru ochi, cum ar fi luteina, zeaxantina, vitamina A, vitamina C și vitamina E.

pierde 2 grăsimi pe săptămână pierderea de grăsime aod

Informațiiimportante