Pierde grăsimea corporală nhs, Cum să pierzi grăsimea din burtă (fete adolescente) | autovehicule-rutiere.ro

pierde grăsimea corporală nhs

De fapt, nu este posibil să ardeți grăsimea într-o singură parte a corpului. Dacă doriți să obțineți mai subțiri, stabiliți alimentație sănătoasă, somn și antrenamente pentru a vă ajuta să slăbiți peste tot.

Profesioniștii în fitness vă împărtășesc cele mai bune sfaturi despre cum să scăpați în greutate în două săptămâni. Scadeți aportul de calorii Chrissy Lundgren spune că prea mulți oameni ignoră impactul efectuării unor ajustări simple. Ca rețetă generală pentru a pierde în greutate, trebuie să mănânci mai puțin decât arzi în fiecare zi, spune ea. Adică cu cât consumați mai puține calorii, cu atât veți pierde mai mult în greutate. Corpul tău se va descurca singur și va arde excesul de grăsime și energia stocată între acele mese curate.

De asemenea, vă puteți tonifica abs-urile cu exerciții ab! Amintiți-vă, însă, că multe forme și dimensiuni diferite ale corpurilor sunt frumoase.

Unele fete au cifre mai pline, iar altele sunt mai subțiri și ambele sunt perfect în regulă. Stabilirea unei rutine de antrenament Găsiți o activitate fizică de care vă bucurați. Nu are rost să te forțezi să faci un fel de exerciții pe care le urăști. Asta nu va dura foarte mult! În schimb, găsește o activitate de care te bucuri.

Poate trebuie să încerci multe: yoga, dans, fotbal, baschet, înot, jogging Opțiunile sunt nelimitate! S-ar putea să descoperi că te bucuri de sporturi de echipă energice, precum baseball-ul, sau că preferi singurătatea unei plimbări lungi în natură. După ce ați găsit o activitate fizică de care vă place, intenționați-o să o faceți de cel puțin 3 ori pe săptămână.

faceți mai mult când ardeți grăsime cea mai bună rutină de pierdere de grăsime

Încercați să faceți alt tip de activitate fizică 2 alte zile pe săptămână. De exemplu, dacă vă place să jucați baschet, încercați să jucați baschet de 3 ori pe săptămână și ridicați greutăți de două ori pe săptămână.

Schimbați activitățile dacă vă plictisiți. Dacă vă răniți, încetați să faceți acea activitate și mergeți la medic. Găsiți pierde grăsimea corporală nhs pozitivi cu care să faceți exerciții. Cel mai bun mod de a vă motiva să continuați să faceți exerciții este să aveți alți oameni care contează pe voi pentru a vă prezenta.

Apoi îi poți face să se afișeze, te pot îndrăgosti Un aranjament perfect! Dacă nu cunoașteți pe nimeni căruia îi place să facă exerciții fizice, mergeți la YMCA locală sau alăturați-vă unui sport sau unui club la liceul dumneavoastră. Sau puteți să vă încurajați prietenii să înceapă să lucreze cu dvs. Parcă, cu toții vom merge la yoga împreună, după care vom lua o cafea. Sau, hai să mergem la sală, apoi mergem să mâncăm cina.

Acest lucru nu pierde grăsimea corporală nhs să fie intens! Doar asigurați-vă că vă deplasați, indiferent dacă este vorba de mers pe jos, bicicletă, ridicarea greutăților, alungarea vărului mic în parc sau jocul de baschet.

arderea grăsimii tu tub cum sa-ti faci copilul sa slabeasca

De exemplu, puteți să vă plimbați câinele timp de 30 de minute înainte de școală și apoi să jucați fotbal cu unii prieteni timp de 30 de minute după școală. Secția de greutăți a sălii de gimnastică ar putea fi intimidant aglomerată de băieți, dar este timpul să schimbi asta! Fetele trebuie să fie puternice pentru a fi sănătoase și ridicarea greutăților este o modalitate excelentă de a pierde grăsimea și de a câștiga mușchi. Ar trebui să vă exercitați brațele, picioarele și abs.

Puteți începe cu exerciții de greutate corporală, cum ar fi push-up-urile și crunch-urile, și să lucrați până la utilizarea greutăților.

De asemenea, s-a modificat semnificativ de-a lungul anilor. Statele Unite aveau cel mai mare număr, cu  calorii de persoană în La femei creșterea a fost de  calorii pe zi  calorii în și  calorii îniar la bărbați cantitatea medie a crescut cu  calorii pe zi  calorii în și  calorii în

Elaborarea întregului corp este ceea ce te va face să slăbești, dar poți obține abs definite adăugând în unele exerciții ab. Încercați să faceți scânduri, unde vă țineți într-o poziție de împingere cu brațele drepte sau să vă sprijiniți pe coatele lor.

renunțați la pierderea în greutate a zahărului rafinat pierderea în greutate a suplimentului de algă

Păstrează-ți corpul într-o linie plană. Țineți poziția timp de 30 de secunde și lucrați de acolo. Amintiți-vă că a face abs singur nu va arde grăsimea din burtă, dar va crea mușchi. Luați-vă zile de odihnă între antrenamentele ab.

Stabilirea unei rutine de antrenament

Mănâncă sănătos Mănâncă un mic dejun sănătos în fiecare zi. Nu săriți micul dejun! Unii oameni cred greșit că săritul micului dejun îi va ajuta să slăbească, dar nu funcționează și este rău pentru tine. În schimb, mănâncă un mic dejun sănătos, cum ar fi făină de ovăz, iaurt cu granola sau ouă stropite. Nu numai că sunt într-adevăr nesănătoase, dar se ard rapid, lăsându-vă foame pentru o altă masă cu adevărat rapid.

Un bol de cereale integrale cu lapte semi-degresat și fructe proaspete este un mic dejun pierde grăsimea corporală nhs și sănătos. Mănâncă zilnic fructe și legume proaspete.

Încercați să includeți fructe proaspete și legume în cele mai multe mese. De exemplu, ai putea mânca fructe cu cereale pentru micul dejun, o salată cu sandvișul tău la prânz și câteva legume fierte cu pui și orez pentru cină. Dar mâncați o mulțime de grăsimi sănătoase, nesaturate, precum peștele și avocado.

Consumul de sodă sau suc trimite tone de zahăr direct în fluxul dumneavoastră de sânge, ceea ce este într-adevăr nesănătos și te face să câștigi o grămadă de greutate.

În schimb, bea pahare de apă pe zi.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Obțineți obiceiul de a aduce o sticlă de apă cu voi în timpul zilei, astfel încât să puteți sorbi în mod regulat, în loc să așteptați să vă fie super însetat. Rămâi hidratat este foarte important pentru sănătatea corpului tău și te poate ajuta să slăbești. Ideea este să-l bei ca pe un tratament ocazional, iar apa să fie băutura ta potrivită. Toată lumea știe acest sentiment atunci când stai în jurul mesei de vârstă vorbind și continui să mănânci, deoarece mâncarea de servire este în fața ta, până când nu te simți prea incomod.

Evitați acest tipar comun servind tuturor o porție de dimensiuni rezonabile și îndepărtând imediat vasele de servire. Acesta este unul complicat! Ce faci când toți prietenii tăi vor pierde grăsimea corporală nhs stea la McDonalds, încă o dată?

Ei bine, puteți propune o activitate diferită pentru imediat după școală, cum ar fi să stai în parc sau să asculți muzică. Dacă aceasta nu este o opțiune, luați în considerare să mâncați o masă sănătoasă înainte de a merge alături de prieteni. Atunci când ajungi acolo, trebuie doar să bei apă. Încă poți să stai cu prietenii pierde grăsimea corporală nhs să te distrezi bine, dar nu va trebui să mănânci mâncare nesănătoasă. Puteți obține o salată cu pansament cu conținut scăzut de grăsimi.

pierderea de grăsime din prune Pierderea în greutate corpul învelișului

Modificări ale stilului de viață sănătos Asigurați-vă că trebuie să pierdeți în greutate. Multe fete cred că trebuie să slăbească în funcție de slăbește, dar nu și grăsimea corporală arată modelele.

pierdere în greutate mct cum să-mi ajut beagle să slăbească

S-a dovedit că multe dintre fetele care modelează în reviste sunt presate să fie slabe, așa că cel mai bine este să nu judeci o greutate sănătoasă în afara revistelor. Discutați cu medicul dumneavoastră dacă nu sunteți sigur dacă trebuie să slăbiți. IMC vă arată, în general, dacă sunteți subponderal, o greutate sănătoasă sau supraponderal. Cu toate acestea, uneori este inexact, pentru că, dacă ai mult mușchi, poate pretinde că ai supraponderale, când ești într-adevăr sănătos, iar mușchiul este doar greu.

Fetele se completează în mod natural în timp ce lovesc pubertatea. Aceeași grăsime care îți oferă sâni și un fund mai rotund îți oferă un pic de grăsime în jurul stomacului. Acest lucru este normal! Dietele nesănătoase de tip fad sau fals vor pretinde că te pierde grăsimea corporală nhs ajuta să slăbești mai repede, dar singura modalitate reală de a pierde în greutate este să stabilești obiceiuri rezonabile, sănătoase, și apoi să te lipi de ele.

Dacă îți construiești obiceiuri alimentare sănătoase și exerciții fizice, vei pierde aproximativ 1 kilogram 0,45 kgîntr-un mod sustenabil. Dacă încercați să slăbești mai repede, veți sfârși câștigând totul înapoi la sfârșitul dietei fad, deoarece nu veți avea obiceiuri sănătoase construite. În doar un an, ai putea pierde 52 de kilograme 24 kg. Evitați pastilele pentru pierderea în greutate, laxative, inducerea vărsăturilor și consumul insuficient.

Acestea sunt tehnici periculoase care sunt cu adevărat rele pentru sănătatea ta. Dacă auziți despre prietenii dvs. Nu încercați să slăbești prin a nu mânca suficient.

Mănâncă sănătos

Te vei simți obosit și urât și nu te vei putea concentra în școală. În schimb, aduceți gustări sănătoase cu voi la școală sau la serviciu. Încercați crackers cu brânză, un măr, o banană, un sandwich cu unt de arahide sau bețișoare de morcov. Împachetarea gustărilor sănătoase va însemna că nu va trebui să vă bazați pe o distribuitoare automată atunci când vă este foame.

Informațiiimportante