Cea mai bună agitare de zer pentru pierderea în greutate

Test de proteine ​​în pulbere - comparații. Com 2020

Adăugarea pulberii proteice la alimente

Dar dacă te uiți la absorbția lentă a acestui medicament, atunci este ideal pentru cei care nu au capacitatea de a mânca de multe ori pe parcursul zilei. Dar în ceea ce privește datele științifice despre consumul de droguri noaptea, atunci nu există nici unul ca atare. Mulți oameni de știință au aflat de mult că dacă utilizați cazeină înainte de culcare sau doar seara, aceasta va reduce viteza cu care proteinele se vor cea mai bună agitare de zer pentru pierderea în greutate.

Acest factor este cel care va beneficia foarte mult pe cei care doresc să crească masa musculară. Dozaj de cazeină În ceea ce privește dozarea, cantitatea exactă de consum nu poate fi apelată. Toate acestea depind în primul rând de corpul uman însuși și de cât de mult cântărește, cât de bine sunt absorbite proteinele în corpul său pierdere în greutate Monique cât de reușită are loc combinația cu alte tipuri de proteine.

Tipuri de proteine \u200b\u200bde cazeină

Dacă se folosește cazeină pură fără aditiviatunci doza trebuie să crească ușor pentru a accelera anabolismul din corp. Dacă sunteți un culturist de optzeci de kilograme și doriți să vă creșteți semnificativ mușchii și masa lor în sine, atunci va trebui să luați aproximativ cincizeci de grame din această proteină de cazeină pe zi.

Trebuie sa slabesti ? Afla greutatea ta ideala. Rapid si usor

Dar, în același timp, este necesar să utilizați medicamentul doar în forma sa pură. Cea mai bună proteină de cazeină - calitățile sale Să vorbim despre calitățile benefice pe care le conține această proteină. În plus, evaluați cantitatea de cazeină pe care o primim cu alimente. În ceea ce privește ratingul, proteina de cazeină va ocupa cu siguranță locuri ridicate în ceea ce privește efectul aplicării, asimilarea și cea mai bună agitare de zer pentru pierderea în greutate dorit. Proteina de cazeină cum să ia?

Ar trebui să fie în conformitate cu regulile și în conformitate cu instrucțiunile, dar în niciun caz nu este necesar să determinați singur doza, pentru că atunci devine mai dificil să obțineți rezultatul dorit, dar deja din cauza încărcărilor pe corp cauzate de utilizarea unor cantități mari de proteine. La urma urmei, este într-un vis că procesele de creștere musculară și câștigul lor în masă sunt activate.

A pierde in greutate

În ceea ce privește cazeina proteică, corpul său uman procesează lent. Acest lucru poate dura aproximativ o săptămână după ce proteina în sine a intrat în organism. Cazeina este o proteină din lapte care se obține ca urmare a separării enzimatice de brânză de vaci și zer de lapte. Este utilizat pe scară largă printre componentele nutriției sportive și alți înlocuitori, elemente utile ale alimentelor. În rândul sportivilor, este cunoscut și sub denumirea de "cazeinat de calciu".

Cum se face gustul prafului proteic bun | autovehicule-rutiere.ro

Suplimentul principal, unde acționează ca ingredient principal, este proteina de cazeină. Ce este proteina de cazeină? Are cea mai mică valoare biologică în raport cu alte tipuri de proteine și se descompun foarte lent.

pierderea de grăsime dolce

Datorită acestei procesiuni, reacția anabolică este redusă. Dar, chiar și cu astfel de caracteristici, sportivii profesioniști au găsit beneficii în aplicarea sa. Cum funcționează proteina cazeină? Mulți sportivi fără experiență încearcă să compare zerul și proteinele din cazeină între ele, iar aceasta este o greșeală gravă.

1. Smoothies proteice de casă

De la sine, caseinatul de calciu se află în masa de coji separată și constă din microparticule. Aceste particule sunt absorbite de corpul uman pentru o perioadă destul de lungă, în comparație cu al doilea derivat al laptelui - zer. Dar, datorită procentului ridicat de acizi aminocarboxilici și, în special, glutaminei, care după antrenament distrug efectul catabolic și păstrează fibrele musculare în timpul distrugerii lor.

O caracteristică a acțiunii sale este faptul că, după ce intră în stomac, formează un fel de forfotă.

Ce este asta

Pentru o lungă perioadă de timp, este împărțit în acele microparticule, care sunt de asemenea absorbite de multă vreme. Aici, acesta este cel care arată încă una dintre calitățile sale pozitive - oferind organismului aminoacizi esențiali timp de ore. Ai nevoie de acest supliment?

Datorită caracteristicilor și aplicațiilor specifice, oricine va avea o întrebare foarte logică - este absolut necesar acest supliment? Având în vedere că costul acesteia este de câteva ori mai mic decât costul altor tipuri de proteine, aceasta trebuie consumată tocmai în acele perioade în care organismul are nevoie în special de proteine, și anume: În timpul antrenamentului cu intensitate crescută; În perioadele de câștig în masă noaptea ; În timpul progresiei deficienței de dietă; În procesul de catabolism muscular.

supliment de faza 2 de slabire

Acum, putem răspunde în siguranță la întrebare - cazeina proteică nu va fi niciodată de prisos. În general, cazeina de calciu este dificil de obținut din alimentele obișnuite, deoarece este în principal brânza de vaci care o conține. Și, pentru persoanele care sunt implicate în haltere, powerlifting, culturism, power sport extrem, pentru efectul vizibil, trebuie să obțineți aproximativ 1,8 g cazeină pe kilogram de corp pe zi.

Categorii populare

Procentul de cazeină din brânza de căsuță este mic, deci la un preț va fi cam același, dar eficacitatea este diferită. Cel puțin, în ciuda faptului că cazeina este folosită pentru a face un milkshake, iar brânza de vită pură nu are mult gust. Deci, pentru o încredere deplină în nevoia sa, vom reuni toate avantajele într-o singură listă și vom sublinia: Conține un procent ridicat de aminoacizi diferiți în compoziție; Conținut ridicat de glutamină Suprimarea apetitului pentru pierderea în greutate; Furnizarea de fibre musculare cu elemente necesare timp de câteva ore; Întărește sistemul imunitar; Păstrează mușchii în perioada de uscare; Incetinirea procesului catabolic; Utilizare posibilă pentru cei care nu percep lactoza.

Din aceasta putem trage concluzia că, printr-un program scris corect și corect pentru a lua un astfel de supliment sportiv, poate deveni un asistent bun și indispensabil nu numai pentru sportivii de putere, ci și pentru un simplu iubitor de fier.

sfaturi pentru pierderea în greutate stilcraze

Efecte secundare În ceea ce privește efectele secundare, aceasta este o întrebare destul de specifică. Cu toată încrederea, se poate spune că proteina de cazeină nu produce efecte negative.

Cu excepția cazului în care, desigur, utilizarea sa se produce în standarde stricte prescrise de producător. În cazul unei exagerari specifice cu doza, cazul poate duce la o supărare a stomacului. De asemenea, este necesar să ne amintim că nu merită să cumpărați cazeină dubioasă în ambalaje dubioase sau cu mâinile.

Informațiiimportante