Cât de tare ajută guma în pierderea în greutate. Slăbire Last Minute: soluția cea mai rapidă pentru pierderea în greutate

GUM ARABII PRO ȘI CONTRA + ALIMENTE CARE CONȚIN GUMĂ ARABICĂ - - FITNESS -

Consumul gumei de mestecat si efectele acestui comportament. Un profesor de nutriție care studiază efectele mestecării gumei fără zahăr asupra gestiunii greutății cât de tare ajută guma în pierderea în greutate constatat că poate contribui la reducerea consumului de calorii și la creșterea consumului energetic.

Guma de mestecat pentru pierderea în greutate

Kathleen Melanson, profesor de nutritie asociat URI specialist in studiu alimenteleor, a cercetat efectele consumului de guma de mestecat. A studiat doua grupuri de voluntari adulti sanatosi, cei care mesteca guma cu cei care nu mesteca guma, care au venit la laboratorul ei pentru doua teste standardizate in ordine aleatorie.

Atunci când subiecții de studiu mestecau guma pentru un total de o oră dimineața trei sesiuni de mestecare pe 20 de minuteau consumat 67 de calorii mai puțin la prânz și nu au compensat consumul mai târziu. Participanții de sex masculin au raportat, de asemenea, senzația că simt mult mai puțina foame după guma de mestecat.

Pierderea in greutate din stres - cum sa prevenim si sa mentinem sanatatea?

În plus, subiecții ei au raportat că s-au simțit mai energici după ce au mestecat guma. Potrivit cercetătorului URI, nervii din mușchii maxilarului sunt stimulați de mișcarea de mestecat și trimit semnale către secțiunea apetitului creierului care este legată de sațietate, ceea ce poate explica de ce actul de mestecat poate ajuta la reducerea foamei.

Melanson a spus că se așteaptă ca mestecarea să mărească cantitatea de energie pe care subiecții ei o consumă. Cu toate acestea, ceea ce face ca datele privind cheltuielile cu energia sa fie deosebit de interesante este ca acest studiu a simulat guma de mestecat in viata reala, subiectii mestecand in propriul ritm relaxat, natural si pentru perioade de timp realiste ", a spus ea.

pierdere în greutate Gary dellabate wellness pierderea în greutate din Suedia

În timpul unei vizite, au mestecat guma timp de 20 de minute înainte de a consuma un shake la mic dejun și de două ori mai mult în timpul celor trei ore înainte de prânz. În timpul ambelor vizite, participanții au rămas cât mai linistiti cu putință, măsurându-se ritmurile de metabolizare în repaus și nivelurile glucozei din sânge la intervale regulate înainte și după micul dejun și masa de prânz.

Ei au efectuat, de asemenea, auto-evaluări cât de tare ajută guma în pierderea în greutate ale senzatiilor de foame, energie și alți factori în timpul ambelor vizite.

7 mituri despre dieta. Are telina calorii "negative"?

Acesta a fost un studiu pe termen scurt, deci urmatorul pas este de a face un studiu mai lung si de a folosi subiectii care au nevoie pentru a pierde in greutate, a spus Melanson. Dar, pe baza acestor rezultate initiale, s-ar putea ipoteza ca mestecarea gumei poate fi un adjuvant util la un program de gestionare a greutatii.

Guma de mestecat provoaca foame? În general, cu cat iti e mai foame, cu atât mănânci mai mult si făcând astfel vei ajunge să consumi mai multe calorii care iti pot afecta greutatea. Deci, cum afectează guma de mestecat senzatia de foame și consumul de calorii? Să ne uităm la câteva studii: Acest studiu a investigat efectul pe care guma de mestecat la avut asupra apetitului și a aportului de calorii.

Gum Arabic este dăunător sau util? Pro și contra acestui agent de îngroșare naturală

Au participat 60 de adulți 15 bărbați și 15 femei slabe, 15 barbati supraponderali și 15 femei supraponderale. Studiul a fost împărțit în 3 secțiuni în care unii pierdere în greutate atac de panică nu au mestecat nimic, altii au mestecat gumă moale si alt grup a mestecat guma tare timp de 15 minute.

Rezultatele au arătat că guma de mestecat nu a avut un efect semnificativ asupra apetitului. Ceea ce au descoperit a fost că, consumul de energie a scăzut în cazul participanților slabi, dar a crescut la participanții supraponderali.

Rezultatele dintr-un alt studiu susținut de Wrigley Science Institute. Studiul a fost împărțit în două etape, o etapa in cate au mestecat guma și in alta unde nu au mestecat.

  1. Slăbiciune, cefalee, amețeli; Defecțiuni ale inimii.
  2. Pierderea in greutate din stres - cum sa prevenim si sa mentinem sanatatea? - Anxietate November
  3. Transport gratuit pentru comenzi mai mari de RON Livrare în zile lucrătoare Conține: 1x20 plicuri ceai, 1x10 plicuri drenaj, 1x30 capsule.
  4. Им пришлось подождать две-три минуты, прежде чем появился вагончик.

După aceasta masa, fie au mestecat gumă fără zahăr timp de 15 minute la fiecare oră timp de 3 ore, fie nu au mestecat nimic. Ulterior li s-au oferit diverse gustări care includau alimente bogate în zahăr. S-a observat că atunci când participanții mestecau guma, ei simțeau mai puțin senzatia de foame și aveau mai puține pofte de dulce.

  • Cea mai bună băutură suplimentară pentru pierderea în greutate
  • Cerneală, vopsea, acuarele și materiale de fotografie și imprimare Ceramica și lut Crema de lustruit pentru incaltaminte Produse cosmetice Medicamente din plante, pastile și pastile Emulsii care se aplică pe piele Gum Arabic este dăunător sau util?

Un alt studiu, susținut din nou de Institutul de Științe Wrigley și realizat de un profesor de nutriție de la Universitatea din Rhode Island, a găsit rezultate similare.

Participanții care mestecau guma timp de o oră împărțit în trei intervale de 20 de minute au consumat mai puțin de 67 de calorii la prânz și nu i-a făcut să mănânce mai târziu.

Mai puțină grăsime, mai puțină apă și o siluetă de invidiat.

Participanții de sex masculin, de asemenea, au spus că le era mai puțin foame după mestecarea gumei. Profesorul crede că mestecarea trimite un semnal către partea creierului care controlează pofta de mâncare și poate provoca senzații de plinătate.

puteți pierde în greutate în 1 lună arde celulele de grăsime în mod natural

Și acest studiu a testat ipoteza că guma de mestecat înainte de a mânca duce la o scădere a aportului de foame și de calorii. Cu toate acestea, nu s-au găsit dovezi semnificative care să susțină ipoteza. Studiul a arătat că mestecarea gumei de mestecat a condus la o scădere a consumului de fructe datorită gustului său și, prin urmare, ar putea conduce la consumul de alimente nesănătoase.

Poate să vă deterioreze smalțul dintelui și să crească riscul de apariție a cavităților. Dacă vă decideți să mestecați guma pentru a combate refluxul de acid, asigurați-vă că pentru a selecta o gumă fără zahăr.

În cele din urmă, acest studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Caledonian din Glasgow a analizat efectul gumei de mestecat asupra aportului de foame și de energie.

Au participat 60 de participanți sănătoși 40 de femei și 20 de bărbați cu un IMC în intervalul normal.

Scaderea in greutate in postul negru – cazuri detaliate

Au vizitat laboratorul pentru prânz în 4 ocazii diferite, după care au mestecat guma sau nu au mâncat deloc. Guma a fost fără zahăr și a fost mestecată timp de 15 minute la fiecare oră.

arzător de grăsime adipos de ce mă lupt să pierd grăsime

După 3 ore au revenit la laborator și li s-au oferit gustări zaharoase și sărate. S-a constatat că după prânz, foamea a crescut constant pentru ambele grupuri, dar în grupul celor care au mestecat guma a fost mai mică.

Telina are calorii "negative" O tulpina de telina de 15 cm are 19 kilojouli cinci calorii. Acesta este efectul termic al alimentelor. In termeni practici, este vorba doar de unul sau doi kilojouli.

În acesta, dorința de gustări dulci a fost, de asemenea, mai mica. Deci, guma de mestecat ajuta la managementul greutății? Studiile menționate mai sus sunt controversate și oferă rezultate variate. Unii par să sugereze că guma de mestecat nu are efect asupra consumului de foame și a caloriilor, în timp ce alții sugerează că ar putea duce la consumul mai mare.

Informațiiimportante